Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radiostyrt modelltanks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Radiostyrt modelltanks

    Hei!
    Er nok ikke helt riktig tema for dette forumet, men er det noen som vet hvor en kan få tak i byggesett til modelltanks med litt størrelse, som kan kjøres med radio styring. Nå mener jeg ikke sånne lekegreier for barn, som går i stykker etter en kort stund, men skikkelige saker for store "gutter".
    Håper det er noen som vet.
    Hilsen H.

  • #2
    Jeg var inne på en norsk side med mye store tankser, men finner den ikke igjen nå... Skal lete videre....
    Low and slow with power to go !!

    Comment


    • #3
      Leter etter samme side jeg og.. Fatter ikke hvor jeg snubla over den der...

      Comment


      • #4
        http://www.rctank-norway.com/

        DER ja!

        Comment


        • #5
          Om du ikke går for 1/6 scala så er jo Tamiya sine 1/16 stilige, har en kompis med den nye king Tigeren og den nye elektronikken, han har den gamle vogna uten elektronikk også (nesten samme vogna) og en Tiger uten elektronikk (alle med RC selfølgelig). Har en annen kompis med den gamle Leopard 1 med RC også.
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment


          • #6
            Hei!
            Dette er akkurat det jeg leter etter. Takk skal dere ha.

            Hilsen H.

            Comment


            • #7
              TAMIYA TANKS

              FAREN MIN FIKK TAK I EN TAMIYA SHERMAN I SKALA 1/16 FOR 25 ÅR SIDEN, HAR DEN PÅ HYLLA ENNÅ, MEN ET TANNHJUL I GEARKASSA ER GÅENT. KAN DETTE SKAFFES NÅ TROR DERE.

              HER ER EN LITT ANNEN VRI PÅ RC-TANKS PRØV Å BYGG SLIK TIL SØNNEN ( ELLER DATTERA I DISSE LIKESTILLINGENS DAGER).
              404 Not Found

              ELLER KAMP MED SELVBYGDE TANKS. HER ER MANGE TIPS FOR DEN SOM VIL BYGGE EN SELV FRA SCRATCH. BLANT ANNET HVORDAN BYGGE BELTER OG DRIVHJUL, FORSKJELLIGE SPEEDKONTROLLER, MOTORER. BRA SIDE SYNES NÅ JEG, MED MANGE BILDER OG FINE SKISSER.
              R/C Tank Combat - The Ultimate Tactical Warfare Game

              Comment

              Working...
              X