Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konge helg med sinsykt mye familie- og flytid (med Edge 540)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Konge helg med sinsykt mye familie- og flytid (med Edge 540)

    Utrolig! Med elektromodeller øker man mulig flytid drastiskt. Du trenger lim, lader, fly og sender.

    Jeg har nå helt klart fått oppleve hvor sinsykt bra det er med små elektromodeller!

    På hytta med Solcellestrøm og uendeling med Ah å sluke fikk jeg utrolig mange flytimer denne helgen. Første jeg gjorde på lørdag og i dag var å fly tom to bat. pakker, klokken 0700 (før frokost). Så sinsykt morro.

    Flyet er Ultramicro's nye Depron-modell, Edge 540. Fikk tatt noen sinsykt stilige bilder som blir avslutningene på kommende test.
    Attached Files

  • #2
    Får legge inn litt søndagskveldskos jeg også da ute på lekeplassen foran huset....... Eksperimenterer med 2S pakker på Microtexèn og det trekker mer enn godt nok. Test og målinger kommer senere.
    Attached Files
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Har kjørt masse deltaving i helga.. Artige greier, gikk litt gæli i går da jeg plutselig fant ut hvor lang rekkevidde det var på mikromottakeren min.. Klaska rett i bakken på full prupp...
      Menmen, depron er til for å byttes ut, og den nye kreasjonen har alt fløyet 5 turer i dag, kraftig vind.. Morro!

      Tok video av den på fredag.. Skal få lagt den etterhvert..

      Comment


      • #4
        Hahh, ser at Klaus har mer "hoovre-kons" enn Alf Er Alf mer dreven?
        Bra at Klaus ble bitt! Det neste blir vel Vertigo?

        Og: Bildet av deg var bare helt konge Klaus! Heftig komponert!! Et stjerneskudd Det MÅ jeg ha av deg! Tar av meg hatten og bøyer meg i plenen! Mista helt pusten da jeg så det.

        Jeg fløy Pinto i dag, noe kjapp for en gamling... Måå bare få ferdig Vertigo eller Edge snarest.

        Zniila: klart det går i bakken i blant, men i motsetning til en strøøøken dobbeltdekker med 50ccm i nesa er det ikke katastrofe.
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Katastrofe nei?
          Det er vel første gang jeg har totalhavarert noe og ledd av det. Tok meg et par timer bygging, så var vi på vingene igjen..

          Tru'kke jeg tør å begynne med sånne schwææære greier jeg.. Har en lei tendens til å satse litt når jeg flyr:
          "...lavere... Ja, det gikk.
          ...laaaavere... ..hm.. joda, det spruter litt kornstubb, men det gikk..
          ..går det an å komme lavere da? joda.. Men det er verre å komme opp igjen.."

          Ergo holder jeg meg til depron og tilsvarende.

          Comment


          • #6
            Originally posted by joo
            Hahh, ser at Klaus har mer "hoovre-kons" enn Alf Er Alf mer dreven?
            Bra at Klaus ble bitt! Det neste blir vel Vertigo?
            Det er'n! Jeg har i startfasen av dette, han er jo en gammel ringrev med stikkene
            Jeg skal bygge ting fortløpende, men jeg holder på med lanseringe av 2 nye nettprosjekter så tiden strekker ikke til....

            Comment


            • #7
              Jeg kan hovre jeg også.
              Attached Files

              Comment

              Working...
              X