Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muiltiplex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Muiltiplex

    Noen som vet om noen billige butikker hvor det selges Mulitplex sendere. (Trenger ikke å være i Norge).

    Jeg vet at Øgrey hobby selger multiplex, men de har ikke noen nettbutikk ( og jeg er vist blitt alt for lat til å ringe og sjekke hva prisen hos dem er)..
    mvh Kjartan

  • #2
    Hvilken MPX sender?
    Øgrey har god service og Euro baserte priser så de har blitt litt billigere (de måtte det for å kunne konkurere med Tyskland), tror nok jeg fortsatt ville vurdert Øgrey ut ifra god oppfølging av sine produkter.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Jeg vil også anbefale å handle hos Øgrey. Blir det problemer er det meget god service fra Øgrey.

      Jeg er har en ett år gamel Royal EVO. Synth-modulen sluttet å virke en gang. Tre dager etter jeg leverte den ødelagte modulen på posten, så lå det en ny modul i min postkasse - uten videre kostnader. Fikk brev fra Øgrey en gang om noen kabler i senderen som kunne være feil, samt nye kabler som jeg skiftet selv. Dette tok Øgrey selv initiativ til.

      Dette vitner om god service, og at Øgrey tar vare på kundene sine. Mene jeg har sett andre på forumet nevne at Øgrey med jevne mellomrom "kaller inn" senderne til service/justering.

      Comment


      • #4
        Ok, da har jeg sendt en mail til Øgrey for å sjekk prisen på senderen. Jeg har ikke funnet noen nettbutikker i noen andre land heller som selger disse radioene ( Jeg tenker på Multiplex Royal Evo 9)
        mvh Kjartan

        Comment


        • #5
          Royal Evo 9 (kun sender med synth modul for den vil du vel ha), 5695,00kr

          Ser du, bare å spørre
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment


          • #6
            Hehe, godt at noen har så god oversikt!

            Du vet ikke hva den koster uten synth-modulen? Tenkte nemlig å vente med den.
            mvh Kjartan

            Comment


            • #7
              Royal Evo uten HF-modul (uten noen modul altså) 4460,00kr.
              Royal Evo HF-modul HFM4 35MHz 750.00kr.
              Royal Evo HF-modul HFM-Synth 35MHz 1325.00kr.

              Her kan du bestemme deg for hva du vill men husk at krystall kommer i tillegg til HFM4 så den reele prisen på den er over 850kr.

              Informert? hadde det ikke vert for crapy økonomi fortiden så ville en Evo 12 med Synth ligget i postkassa for lenge siden, så kos deg med eventuell ny ervervelse og send en venlig tanke til oss wannabee MPXere.
              Gert Hildrestrand.
              Limets Venner.
              Valdres Flyklubb Modell

              Famous last words? Hey watch this!

              Comment


              • #8
                Takk, takk!
                Nå er jeg informert ja! Blir nok en stund til jeg blir en multiplexer desverre.. Hadde den kostet litt mindre ville jeg nok ikke nølt, men foreløpig får min Eclipse duge.
                mvh Kjartan

                Comment

                Working...
                X