Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shockflyer i havn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shockflyer i havn

    Fristelsen ble for stor og visakortet for glatt. Jeg gikk til innkjøp av en shockflyer fra vårt kjære naboland Danmark. Gikk like godt for et børsteløst oppsett med LiPo batterier etc. Det ble selvfølgelig dyrt til slutt. Måtte jo ha en ny lader også. Jeg har hatt blandede følelser for elektro tidligere. Kjøpte for en stund siden inn en Blue Streak fra NM. Det var nok en kombinasjon av dårlige batterier og slapp motor som gjorde at jeg hele tiden måtte kjempe for å holde den i lufta. Det ble lite pattern-trening for å si den sånn.
    Denne gangen skulle det bli annerledes. Kjøpte inn 2 cellers LiPo pakker fra Griffin-Models 340mah, 700mah og 1200mah. Flyet er utrolig morsomt å fly. Kan "trene" pattern med dette flyet til en viss grad. Hovrer på litt over halv gass med den børsteløse Axi-motoren. Denne kommer jeg til å ha mye glede av. Har laget et hjemmelaget motorfeste av 0,5mm aluminium. Fungerer bra så langt. Hipp Hurra for elektro-utviklingen

    Har litt problemer med å lese bildene av disketten. Flere bilder kommer.
    jaran
    Attached Files
    Jaran

  • #2
    Min Shockflyer Edge 540T fra http://www.mosshobby.no fløy sine første spennende turer idag.

    Gode resultater kan man vel si, men fullt review kommer om litt på modellflynytt.no
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Blir de levert med børstemotor?
      Og vet noen om regulatorene på den siden er til børsteløse eller ikke? (Tenker på de uten info om det).
      Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
      er der ingen der kender dem.

      Comment


      • #4
        Den eneste regulatoren til børsteløse på Moss Hobby sin side er Schulze fut-9.12ek.

        Comment


        • #5
          Et bilde til

          Her er et bilde til.
          jaran
          Attached Files
          Jaran

          Comment

          Working...
          X