Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 7CAP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba 7CAP

    god morgen!! det har seg slik at jeg har ventet i evigheter på at denne radioen skal komme til landet. NM referere til uti mai en gang.... men nå viser det seg at flere andre skandinaviske nettsteder har den på lager. hva er i tilfellet ulempen med å kjøpe fra sverige. toll? store fraktgebyr? de bruker vel samme spenningsett som oss? andre ting: må jeg betale ekstra moms eller hva? merkerlig, men likevel et faktum at bla. SøderRC/Hobby har svært gunstige priser i forhold til estimert pris hos Norwegian Modellers på den aktuelle modell. er snart ferdig med eksamen, har spart opp penger og vil fly snart!!!!!! nesten desperat.... noen som har linker til gode nettsteder i skandinavia?

  • #2
    Du kan jo kontakte Trond's Hobby på www.flyhobby.no
    Ser ikke at den aktuelle radio'en står oppført i nettbutikken.
    Men hvis de har mulighet til å skaffe, så er det garantert billigere enn NM.

    Jeg gjorde den feilen at jeg kjøpte for liten radio, første gang. Så hvorfor ikke gå for en FF9?

    mvh
    Arnstein

    Comment


    • #3
      takktakk. har sendt mail til trondern, og venter i spenning hva han har å melde om saken. uansett er det veldig billig hos søders rc-shop, valutadifferansen tatt i betraktning.
      derfor - og igjen: hvordan er det å handle fra sverige? tenker på momsen og alt mulig. toll? de bruker vel samme spenning som oss? mtp lader.
      35 MHz er vel det som brukes i norge også?

      http://www.sodersrchobby.com/product...ProductId=3565

      mange spørsmål og et til: hvilken mode er det trolig denne kommer med? samme som i norge?

      Comment


      • #4
        Allt är det samma i sverige på utrustningen.

        Vad det gäller import så blir det moms precis som från andra länder när du beställer från Sverige.

        Jag skulle vilja rekommendera Trond alternativt beställa från England som blir mycket billigare, men lägg till 25% moms.
        Det är lite enklare från Norge, men är du inte lat så ta från England.

        Alternativt kan du beställa från Söderns i Sverige till en svensk adress och själv "smuggla" sakerna över gränsen, men det har jag inte rekommenderat
        MFK Blue Max
        www.mfkbluemax.com

        Comment

        Working...
        X