Announcement

Collapse
No announcement yet.

df

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • df

    hei alle sammen.
    skal til å kjøpe min første jet df.noen forlag og tips hvor jeg kan få kjøpe disse pris? jeg har fløyet vanlige rc fly i noen år ,men aldri jet med vifte.synes f86 sabre og panter er utrolige fine fly å (se) på.noen erfaringer?
    Futaba 10C Fasst
    Last Down 3XL V3
    Spirit Elite
    Primo
    Hellcat
    Sukhoi
    Pt 19
    Ucd
    Bossanova
    Giles 202
    Boomerang
    Mojo
    Ultra Stick
    Riva Silver X
    Laser 3d
    Hobbyrommet er fullt av leker.

  • #2
    F-86 finns i flere byggesett. Bob Violett Models, Trim Air og Jet Hangar Hobbies er de mest kjente. Rimeligst er vel JHH's utgave, men den er også minst og bruker en 7.5cc motor.
    Trim Air han en rimelig og grei modell til OS91 og Ramtec vifte. JeRo kan sikkert hjelpe deg med å bestille denne. BVM har to størrelser F-86F nå, en til vifte, en større til turbin. Disse er ganske dyre, men kvaliteten på byggesettet er langt høyere. Disse kan jeg formidle.
    Cato Horten har lagd en prima Panther, som er produsert i Norge og dermed lett å få deler til. Flyr garantert bra. Det finns en halvbyggd ( nesten ferdig) til salgs i Stavangerområdet for tiden. Sjekk i jet-annonsene.
    Per G.

    Comment


    • #3
      sabre

      hei. noen som har linker til / noen som selger f-86 sabre og deler/utstyr til denne? helst med språk jeg forstår.
      jet/df modellen alltså!
      mvh Roger.
      Roger Danielsen

      Comment


      • #4
        Re: df

        Originally posted by flode
        hei alle sammen.
        skal til å kjøpe min første jet df.noen forlag og tips hvor jeg kan få kjøpe disse pris? jeg har fløyet vanlige rc fly i noen år ,men aldri jet med vifte.synes f86 sabre og panter er utrolige fine fly å (se) på.noen erfaringer?
        Hei.
        Vis du er rask så tror jeg Cato Horten har en Panther liggende for hurtig levering,og denne kan du fly med vifte.
        Sjekk Oferta sprzedaży domeny: c2i.net
        Vilken klubb/fly plass flyr du på ?.Her selv fra Kr.Sand.
        Og det er allerede en Panther i distriktet.
        Vennlig hilsen
        Roy.

        2,Biler.
        1,Leilighet.
        masse øl i kjøleskapet.
        + diverse innbo.

        Comment

        Working...
        X