Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skalatreff på Skoger 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skalatreff på Skoger 2004

    Har du noen spørsmål eller kommentarer, post dem her.

    Denne posten er relatert til denne artkkelen.

  • #2
    Trivelig lesning, Klaus! Og fine bilder! Men er det mulig å få noen data på Tores lille speed400 Skyvan? Mål og vekt, hvilke 400 motorer og evt gear? På forhånd takk!
    Bygger bedre enn jeg flyr...
    ARF? Nei takk!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kråka
      Trivelig lesning, Klaus! Og fine bilder! Men er det mulig å få noen data på Tores lille speed400 Skyvan? Mål og vekt, hvilke 400 motorer og evt gear? På forhånd takk!
      Det er ikke jeg som har skrevet artikkelen, det er Jarle

      Comment


      • #4
        Meget bra artikkel, og flotte bilder! Eneste jeg savnet litt var noen oversiktsbilder over plassen med de fremmøtte, men det kommer sikkert et eller annet sted!
        Jeg kunne desverre ikke komme dit i år (første gang på leeeeenge...), da det krasjet med Jarlsberg, men det så jo ut som det var gnistrende! Været så ut som det holdt mål i år også
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #5
          Kråka: jeg er ganske sikker på at Tore (formann i Buskerud RC-klubb) har bygd begge Skyvanene fra tegninger. Har dessverre ikke mål/vekt men kanskje noen som kjenner maskinene kommer med litt opplysninger her etterhvert? Det var helt standard børstemotorer i elektroutgaven, tror det var Graupner eller tilsvarende.

          ThinnThinn: ja, lørdagen var Østlandsområdet tilgodesett med lite vind til en avveksling. Jeg skulle egentlig til Jarlsberg jeg også, men så dukket det opp en del sprekker i maskinen jeg skulle fly der nede... (kan det skyldes saltoene på forrige landing?)
          Oversiktsbilde ble glemt, skal skjerpe meg i framtida
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Originally posted by klausre
            Originally posted by Kråka
            Trivelig lesning, Klaus! Og fine bilder! Men er det mulig å få noen data på Tores lille speed400 Skyvan? Mål og vekt, hvilke 400 motorer og evt gear? På forhånd takk!
            Det er ikke jeg som har skrevet artikkelen, det er Jarle
            Unnskyld Jarle!!!
            Bygger bedre enn jeg flyr...
            ARF? Nei takk!

            Comment

            Working...
            X