Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stevne til helga i Larvik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stevne til helga i Larvik

    Det skal være modellflystevne i Larvik kommende helg Jeg skal ditt på Søndag, skal uheldigvis jobbe på Lørdag

    Hilsen Petter
    Petter Jensen. KMFK

    CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
    Futaba 10CAG 2,4

  • #2
    Var litt uheldig med været tidlig på dagen, men heldigvis ble det litt bedre utover Søndag. Var en del publikum som kom tross været, flere av flygerne pakket sammen tidlig på morningen.

    Etterhvert ble det en del flyvning med 3D helikopter oppvisning, F3A, Dogfight, Elektro, Skala og litt seilflyvning. Og helt til slutt så kom Cornellen og en Safir fra kjeller og gjrode noen forbi flyvninger, Tiger Mothen skulle visst også ha kommet men den hadde knekt propelen på Lørdag og var ikke ferdig.

    Første gang jeg besøkte Larvik sin modellflyplass ved Kjose, veldig flott og skal visst bli enda bedre

    Kommer til å legge ut noen bilder om et par dager
    Petter Jensen. KMFK

    CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
    Futaba 10CAG 2,4

    Comment


    • #3
      Var synd med været, tror nok mange holdt seg ved byggebordet pga regn/VIND istf å dra på Kjosestevne i år... meg inkl.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment

      Working...
      X