Announcement

Collapse
No announcement yet.

FRUSTERT............

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FRUSTERT............

    Da jobb og ungenens aktiviteter gjorde det vanskelig for meg å få dratt ut til flystripa på lørdager (søndager er den stengt), så har jeg investert i 2 elektro modeller for å fly på ett større gressfelt i nærmiljøet. Men hva skjer de gangene som det er vindstille er det enten jobb, møter eller fotballcup og når det ikke er aktiviteter så er det "nordavind fra alle kanter" for å sitere en forhærverende kjendis. Begynner å bli skikkelig frustert , det er like før man kan begynne å bygge om sommeren og fly om vinteren for hvis hukommelsen ikke er for dårlig så mener jeg at i vinter så var det ganske vindstille og ingen fotballcuper.

    Får vel bare bite tennene sammen og vente - MEN DET ER SÅ FRUSTERENDE.........

    PSJa så frustrert er jeg at jeg ikke engang greier å skrive frustrert riktig i overskriftenDS
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

  • #2
    Kjenner meg igjen ja... eller så er det noen andre som har lagt planer for akkurat den dagen/kvelden etc... kjenner det så innmari godt ja...

    Også blir alle stevner, fly-happenings lagt på de helgene vi allerede har planlagt å gjøre andre ting utabys.. alt skulle vært lagt ut 1.januar, alt av happenings, da kunne man planlagt bedre.. usj.. hehe...
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

    Comment


    • #3
      Vind er det i alle fall nok av. Har tatt det til følge og bygger SEILFLY! Flyvende vinge og Optima er ferdige, bygger på en FEN og bestilt ASW-27B fra Multiplex. Da skal det bare blåse
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment

      Working...
      X