Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unge Ørner 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unge Ørner 2004

    Er et noen her som skal være med på Unge Ørner i år?

    Jeg skal kanskje være med. Det kommer bare ann på om jeg kommer med .

    Men det hadde vært kult å blit litt kjent med noen før jeg kommer dit hvios det er noen her som skal..... Ingen jeg kjenner skal være med, fordi de ikke er med i NLF eller NAK.
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Hva er unge ørner?

    Comment


    • #3
      404 Not Found

      Kanskje det!
      Vet noen hvor mye ting kommer til å koste der?
      NAK-medlemmer får jo rabatt.
      Run, live to fly, fly to live, aces high!
      Erlend Larssen

      Comment


      • #4
        Jeg kommer også kanskje! Har ikke meldt meg på enda, er det trangt om plassen?
        Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
        er der ingen der kender dem.

        Comment


        • #5
          Aner ikke hvor mye det kommer til å koste, men det blir jo rabatter da! Og tilbudet er bare for NAK medlmmer tror jeg.

          Jeg tror og håper at ihvertfall flygingen kommer til å bli en god del billigere. Fallskjermhoppingen er jeg ikke sååååå sikker på. Tror kanskje det er folk fra Østre Æra (Rena) som skal hoppe. Det hadde ihvertfall vært logisk siden det er ganske nærme og det er rikssenteret for fallskjerhopping i Norge. Jeg kan prøve å finne ut noe mer ang. hoppingen.
          Simen

          Why drink and drive, when you can fly so high?!

          Comment


          • #6
            Jeg håper ikke at det er trangt om plassen for da tror ikke jeg at jeg kommer med.... Jeg er ikke sikker på om jeg kommer med i det hele tatt fordi jeg fyller 15 to uker ETTER arrangemanget og det er jo 15 års grense.

            Så jeg håper ikke de er strenge på det, hvis det ikke er trangt om plassen da selvsagt.
            Simen

            Why drink and drive, when you can fly so high?!

            Comment


            • #7
              Jeg fyller over en måned etter, men jeg fikk invitasjon i posten.
              Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
              er der ingen der kender dem.

              Comment


              • #8
                Jeg fikk invitasjon jeg og i posten.....Håper bare je kommer med

                Det hadde vært drit kult
                Simen

                Why drink and drive, when you can fly so high?!

                Comment


                • #9
                  Jeg fyller 15 i august men fikk invitasjon så da er det vel greit.
                  I rapporten fra Takeoff 2004 så det ikke ut som det var trangt om plassen så kanskje det ikke kommer så mange nå heller
                  Run, live to fly, fly to live, aces high!
                  Erlend Larssen

                  Comment


                  • #10
                    Steike bra at det er sånt for ungdommen! Meld dere på.

                    Angående fallskjermhoppingen: Ikke prøv, du kan bli bitt av basillen! Det er gøy, jeg vet.
                    Får dere sjanse til å bli med på paragliding er det like ille.. (jeg vet det også...)
                    Seilflyging er litt heftig det også, jeg vet det også etter bare få turer. Men det er begrenset hvor mange hobbyer man kan ha
                    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by joo
                      Angående fallskjermhoppingen: Ikke prøv, du kan bli bitt av basillen!
                      Fallskjermhopping er jo noe av det beste som fin da! Der snakker du frihet! Får jeg sjansen så lar jeg ikke den gå fra meg!
                      Simen

                      Why drink and drive, when you can fly so high?!

                      Comment


                      • #12
                        Seilflyging blir nok testet ut hvis jeg kommer.
                        Kan vel ikke koste all verdens heller
                        Run, live to fly, fly to live, aces high!
                        Erlend Larssen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by joo
                          Angående fallskjermhoppingen: Ikke prøv, du kan bli bitt av basillen! Det er gøy, jeg vet.
                          Får dere sjanse til å bli med på paragliding er det like ille.. (jeg vet det også...)
                          Seilflyging er litt heftig det også, jeg vet det også etter bare få turer. Men det er begrenset hvor mange hobbyer man kan ha
                          Jeg lar nok ikke sjangsen gå fra meg jeg heller! Men jeg skjønner så innmari godt hva du mener!!l
                          Skulle gjerne holdt på med både fullsize, RC, fallskjerm, paragliding, silflyging og nesten alt annet som har med luftsport å gjøre!! Man har ikke råd eller tid til alt...
                          Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
                          er der ingen der kender dem.

                          Comment


                          • #14
                            Samme her, men faktum er at jeg heller hadde drevet med falleskjerm enn noen annet enn de sportene hvis jeg måtte velge. Men nå er det jo nesten sånn at har du råd til å hoppe har man råd til et RCfly. Og da er livet mitt greit :P
                            Blir drømmen om å bli pilot også oppfylt så har jeg fått drømmelivet mitt! Men fallskjerm det SKAL hoppe jeg uansett. Har vokst opp med det og har drømt om det så lenge jeg kan huske. (Pappa hopper)
                            Simen

                            Why drink and drive, when you can fly so high?!

                            Comment


                            • #15
                              Hvis faren din hopper, får ikke du en tur med ham???

                              Er det dyrt å drive med fallskjerm? Jeg får lov til å hoppe når jeg fyller 16, (i følge norges lover; ikke mamma og pappa )

                              Jeg er interessert i konkuranseflygig når det gjelder modellfly (kjekt er det uansett) så jeg vil gjerne legge litt penger i det. Nå som jeg kanskje får litt penger vil jeg også beggynne å fly seilfly (F3F), for tiden er det motorfly som gjelder. Skulle gjerne prøvd heli også, men det er over mitt budsjett for tiden.

                              Kunne jeg velge ville jeg holdt på med RC fly, ikke fallskjerm (men så har jeg ikke prøvd fallskjerm heller...enda).

                              I forsvaret vil jeg prøve meg på F-16!! (ypperlig sjangse til å lære å fly-gratis).
                              Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
                              er der ingen der kender dem.

                              Comment

                              Working...
                              X