Announcement

Collapse
No announcement yet.

ØB hos Vingtor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ØB hos Vingtor

    Til ALLE som befinner seg rundt Ås eller er medlemmer hos Vingtor RC-CLUB.

    Det kommer en journalist fra Østlandets Blad for å lage en reportasje om modellflyging fredag 23. Juli klokken 10.30 på stripa til vingtor. Journalisten ønsket at det skulle være en del folk der. Så hvis været er i orden så kanskje vi kan reklamere litt for hobbyen/sporten vår. Hvis de som leser dette også kan komme med noen tips om hva som er viktig å fortelle om taes imot med takk.

    ... jeg vet at det viktigste jeg kan trekke fram er fokusering og praktisering av sikkerhet.

    Hvis været er dårlig så tror jeg ikke det blir noe av.

    Med vennelig hilsen Torgeir K. Haugstad
    Torgeir K. Haugstad

  • #2
    Bra jobba Torgeir Dessverre har jeg bilen på verkstedet i morgen eller så skulle jeg ha stilt opp.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Håper noen kan komme...

      Østalndets Blad er en relativt stor lokalavis med veldig mange lesere Follo regionen.
      Torgeir K. Haugstad

      Comment


      • #4
        De kommer 10.30 og ikke 11.30 som jeg først skrev, men nå har endret.
        Torgeir K. Haugstad

        Comment


        • #5
          Hvordan gikk det Torgeir , blir det noen artikkel og eventuelt i hvilken utgave av ØB?
          Espen Kvien
          Gruppeleder F3A
          Vingtor RC Club
          f3a.norge@gmail.com

          Mange fly og mye moro

          Comment


          • #6
            Det ble artikkel! Har ikke sett den. Lurer på om den var i ØB i går, men jeg er ikke helt sikker. Det var kun meg og min bror på stripa. Kjell dukket opp rett før journalisten måtte dra. Fløy litt med Jupiter og litt "presisjons" flyvning foran kameraet med Shockflyeren. Gleder meg til å se det.
            Torgeir K. Haugstad

            Comment


            • #7
              Får kontakte ØB for å få en kopi av artikkelen. Ser at du også har begynt med "stille og luktfrie" fly
              Espen Kvien
              Gruppeleder F3A
              Vingtor RC Club
              f3a.norge@gmail.com

              Mange fly og mye moro

              Comment


              • #8
                Elektro er gøy, og shockflyeren gir meget god stikketrening for en stakkar med datamaskin fra Apple Computer. (finnes ingen simulator til mac, ellers er jeg veldig glad i macen min) I mangel av flinke piloter måtte jeg fly presisjonsflyvning foran kameraet, og lavt flyving rett over åkeren kun for kameraets skyld. Gøy, men det holdt på å gå i bakken flere ganger!

                Alikevel så fasineres jeg fortsatt mest av glow motor, fuel lukt og grisete fly. Har satt på en liten potteforlenger fra JP til Jupitern og jeg synes den hadde litt mer krutt! Kan jo være psykisk, men den fikk jaggu opp farten til journalistens store begeistrelse!
                Torgeir K. Haugstad

                Comment


                • #9
                  Uten elektro hadde det ikke blitt mye flyging for min del - har vært på stripa en gang etter 1. mai i år og det var nå i begynnelsen av juli og da blåste det ganske friskt men tok opp Sky Arrow en tur for å vise den fram og samtidig som Ken fra Griffin fikk sett ett av flyene sine i luften.

                  Har vel fått en 30 - 40 flyturer i nærmiljøet så det har blitt litt stikketrening i sommer.

                  Savner lukten og lyden av glow men det får vente til senere når fotball og lignende aktiviteter for barna har gått i vinterdvale.
                  Espen Kvien
                  Gruppeleder F3A
                  Vingtor RC Club
                  f3a.norge@gmail.com

                  Mange fly og mye moro

                  Comment

                  Working...
                  X