Announcement

Collapse
No announcement yet.

Graupner-reparatør?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Graupner-reparatør?

    Har en Graupner MC-12 som jeg fikk for drøyt to år siden til konfirmasjonen. har plutselig fått en kontaktsvikt i "Decrease"-knappen, en knapp som brukes for å gå inn på menyene for programmering av radioen.

    Noen som veit av noen som reparerer GRaupner i norge?
    MVH Eskil Moen

  • #2
    Dessvere,du må nok til broderlandet(Harry tur).
    Baltechno Electronics.
    Gøteborg.
    Vis det er større/Vanskeligere rep så er neste stopp Tyskland.Har nettop hatt en JR/Graupner 10X Gjennom denne veien,og det tar laaaaaang tid.
    Ca 2-3 Mnd.
    Vis du er usikker på prosedyren med midlertidig utførsel av landet eventuelt transport forsikring OSV.
    Vil jeg anbefale å levere den inn der du kjøpte den,vis den er kjøpt ny i Norge da?.
    Så kan de kjøre den gjennom systemet,det tar lang tid uansett.
    Jeg måtte kjøpe meg en ny MX-22.Mens jeg ventet,for å ikke legge hobbyen på hylla.Så nå har jeg to radioer.......
    Men du kan være heldig at det er en heller annen "Elektro guru" Her på forumet som kan bytte denne bryteren !!!!!!
    Vennlig hilsen
    Roy.

    2,Biler.
    1,Leilighet.
    masse øl i kjøleskapet.
    + diverse innbo.

    Comment


    • #3
      dritt! Tror den er kjøpt hos Thorbjørn å bjarne's seilfly eller no sånt.

      Tipper elfa har en del som lett kan erstatte den som er gåen, men har ikke noe lyst til å lodde inni der. Har ikke råa til å drite meg ut=)
      MVH Eskil Moen

      Comment


      • #4
        Heisann, det er nok Torbjørn & KÅRE - ikke bjarne. Rc-seilfly.no - Modellflysport

        Comment


        • #5
          Phew. fikk fiksa det med litt CRC og trykkluft, og godt var det. Takk for svar.
          MVH Eskil Moen

          Comment

          Working...
          X