Announcement

Collapse
No announcement yet.

OS 50SX [i]Woodruff Key[/i]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OS 50SX [i]Woodruff Key[/i]

    Noen som har stort overskuddslager av sånne halvmåneformede dingser til propellakslingen til OS 50SX. Har nemlig klart å rote bort min, å det før motoren er gådd en dråpe fuel... Tenkte med ut å kjøre inn motoren i dag så oppdager jeg at dn er borte...

    Mvh
    Tommy
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

  • #2
    Sånne får du bestilt hos Norwegian Modellers. Har selv bestilt reserve til både min 50 SX og 91 FX. Kan være greit å ha "just in case!" Koster ikke rare greiene heller.
    Mvh

    Jørn

    Comment


    • #3
      Klar over at det ikke koster! Men hvor mange dager tror du det tar før NM klarer å få kastet et brev i posten? Hvis de sender som brev da..... Vil helst ha dingsen i går hvis du skjønner.....?
      Mvh Tommy Fosland
      Tromsø MFK

      Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

      Comment


      • #4
        Skjønner godt at dette er noe du ønsker å få kjapt slik at du kommer deg videre med motoren. Det er vanskelig å si hvor lang tid det tar før du kan då dette i posetn fra NM. Jeg bestilte dette sammen med andre ting slik at det kom som postpakke i oppkrav, da tok det ca en ukes tid.

        Jeg vil anbefale deg å ringe NM i morgen tidlig, be spesifikt om å å få sendt dette per brevpost. Da tror jeg nok du kan få det rimelig kjapt. Har eksempelvis fått bestilling jeg har gjort hos Nortrading per brevpost hvor jeg har hatt det i postkassen dagen etter jeg bestilte det.
        Mvh

        Jørn

        Comment

        Working...
        X