Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kan jeg få?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva kan jeg få?

    Hei.

    Tenkte dette var det beste stedet å legge ut dette.

    Jeg lurtepå om jeg kunne få litt hjelp til å beregne pris på flyet mitt. Jeg har funnet ut en pris, men vil sjekke hva folka her mener. Vil ikke ut med det jeg har tenkt ut/funnet ut/forska ut for jeg vil ikke at det skal påvirke dere.

    Freedom 20:
    .40 size Trainer m/ OS 40 LA motor innmontert sammen med servoer og tank. 3 3001 servoer fra Futaba. Følger også med helt ny VoltSpy 2.
    Flyet er et år gammelt og lettflydd. Aldri vært skadet, utenom noen få rifter etter møte med en busk etter nødlanding. Flyet er startklart.

    Spør hvis det er noe dere lurer på, og om det er noe jeg kanskje har glemt.

    Setter pris på alle svar!
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Max 800.-
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Flere? Vil ha flest mulig svar!

      Og prøv å ikke bli påvirket av andre svar. Si det dere mener. Ærlig.
      Simen

      Why drink and drive, when you can fly so high?!

      Comment


      • #4
        Er dette en Goldberg Freedom 20? og er det ett byggesett bygd av en amatør eller en ARF? Går ut ifra Amatør bygd Byggesett med 4 kanaler (m/ balanseror og sideror). I så fall er mitt svar som følger:
        OS 40LA (i god stand formoder jeg), max 400kr. 3stk servoer a kr 50stk ca 150kr. en stk voltspy (ikke interesangt for meg og verdsettes da seff noe lavt) 50kr. altså ca 600kr for utstyret. Flyet er noe vanskligere å verdsette men er det ok og beint bygd max 400kr (og det er max!).
        Altså så er mitt prisforslag på knapt 1000kr (forutsetter da at flyet er klart til å fly bare en monterer inn mottager, den fjerde servoen og batteri).

        Dette er priser jeg ville ha betalt om jeg var i markede for ett slikt fly. Forøvrigt så er Goldberg sin Freedom 20 ett bedre enn gjennomsnittet fly.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #5
          Ja, Freedom 20 fra Goldberg. Har bygd det selv og jeg har fått mye skryt av det. For å være ærlig er det ikke alle som tror på meg når jeg sier jeg har bygd det selv Noen er nok "falskt" overrasket, men jeg har sett på noen at det trodde dem ikke!

          Batteri, den fjerde servoen du nevnte, og mottaker følger også med.

          Jeg kan jo også si at han får med sender også. Skal selge til faren min som også har fått litt lysten på modellfly etter at han prøvde klubbens treningsfly. Da har jeg sagt at senderen kan vi dele på. Så an kan på en måte legge på den også.
          Simen

          Why drink and drive, when you can fly so high?!

          Comment


          • #6
            Er det til foreldre så er det alltid 2-gangen. Litt sponsing må til for å komme skikkelig igang
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #7
              2-gangen? Du mener gang prisen den er verdt med 2 siden det er pappa?

              Trokke han vil bli så glad for det
              Simen

              Why drink and drive, when you can fly so high?!

              Comment


              • #8
                Det er nå så rart med det men er det til foresatte så steg prisen til 1500kr + moms med en gang (sån er det bare) .
                Gert Hildrestrand.
                Limets Venner.
                Valdres Flyklubb Modell

                Famous last words? Hey watch this!

                Comment


                • #9
                  Jeg må bare si meg enig i inflasjonen under de rådende forholdene
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment

                  Working...
                  X