Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unngå at klistremerkene faller av.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unngå at klistremerkene faller av.

    fant ut et triks igår mens jeg joba på flyet. Mens jeg festet klistremerkene som fulgte med flyet så kom jeg til å tenke da jeg var mindre. Jeg holdt på med små seilfly og strikkfly. Men etterhvert ble klistremerkene slitt, hjørnene bøyde seg og noen datt av.

    Det jeg kom til å tenke på var å prøve å forhindre dette. Det tok ikke lang tid før jeg tenkte på å kutte av de skarpe kantene som vinden lett tar tak i, eller forsåvidt andre ting også. det endte med at jeg bare kuttet bort de skarpe hjørnene.

    Dette er sikkert mange andre som har funnet ut før meg, men for nybegynnere er det et triks som ikke tar lang å fikse.

    Andre har sikkert andre ideer om hvordan å forhindre dette, og er velkomne til å komme med disse, men det var detet jeg kom på igår

    Det går oså ann å prøve å gjøre kantene mer runde, hvis de allikevel blir skarpe.

    NB. Dette gjelder mest på klistremerker som er gjennomsiktige utenfor selve merke. Da syns det ikke at det er kuttet.
    Attached Files
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Ahh... det var den svarte kanten rundt den svarte streken man skulle titte på
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

    Comment

    Working...
    X