Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg er sliten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg er sliten!

    Jeg er sliten...
    Ikke rart at jeg er sliten.

    I noen måneder har jeg lagt skylden på lav blodprosent, mangel på vitaminer, lite trening, usunn kost og et dusin andre årsaker tilgrunn for at jeg er sliten.

    Men nå har jeg funnet den virkelige årsaken!! Jeg er sliten fordi jeg er overarbeidet!

    Landets befolkning er på 4 millioner mennesker. 1,4 millioner er pensjonister. De resterende 2,6 millioner må da gjøre alt arbeidet.

    1 million går på skolen eller er under skolepliktig alder, og de resterende 1,6 må da gjøre alt arbeidet.

    Av disse 1,6 millioner arbeider 1 million i statsapparatet, som betyr at det er 600.000 igjen til å gjøre alt arbeidet.

    Av disse 600.000 er 300.000 ansatt i det militære. Det betyr at det er 300.000 igjen.

    Og av disse 300.000 arbeider 250.000 i kommunale etater, hvilket betyr 50.000 igjen til å gjøre alt arbeidet

    Og av disse 50.000 arbeider ikke 25.000 innvandrere, hvilket betyr 25.000 igjen til å gjøre alt arbeidet.

    Trekk fra de 15.000 som er sykemeldt eller innlagt på sykehus, da får du 10.000 igjen til å gjøre alt arbeidet.

    Og med tanke på at det sitter 9.998 personer i fengsel, betyr at det er 2 personer igjen til å gjøre alt arbeidet her i landet.!!! Nemlig deg og meg!

    Og nå sitter du og ser på modellflynytt!

    Er det rart jeg har det travelt???!!
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Syns den var litt morsom selvom den ikke har noe med modellfly/helikopter å gjøre.
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

    Comment


    • #3


      Tror faktisk det stemmer! Når jeg kommer hjem fra jobb orker jeg ingenting. Av og til sovner jeg med en gang jeg setter meg i senga for å skifte fra arbeidsklær. Jeg fikk gjort mye rart i ferien, da.

      Når helikopteret MÅ ut i går blir det mye overtid!

      Comment


      • #4
        Konge!
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment

        Working...
        X