Announcement

Collapse
No announcement yet.

gromdeler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gromdeler

    hvor kjøper folket upgrades til heliene sine?
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

  • #2
    hei

    Til Raptor 50 og 90 har jeg kjøpt disse hos www.flyhobby.no

    bra priser !!


    Morten
    - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
    - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
    - Krill Avanti S m/ATJ220SV
    - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


    Comment


    • #3
      kunne tenkt meg ett komplett rotorhode i alu til en raptor 50 jeg har. det har jo ikke trond på nettbutikken ihvertfall
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #4
        På linken under har de alle slags deilige 'goodies' til Raptor. Ikke noe problem å få tømt lommeboka...

        404 Not Found
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

        Comment


        • #5
          Re: gromdeler

          Originally posted by Avenger
          hvor kjøper folket upgrades til heliene sine?

          kjøper ikke upgrades,
          vi kjøper Fuel


          -

          Comment


          • #6
            Fuel pri.1 - Optionparts Pri.2

            Her skaffes noen av de beste fullmetal rotorhodene til Raptor, Hirobo og Fury:

            Heli Addicts |
            Theodor Bastberget

            Airplanes are for people who can't fly helicopters!
            http://www.modellhelikopter.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by Theodor
              Her skaffes noen av de beste fullmetal rotorhodene til Raptor, Hirobo og Fury:

              Heli Addicts |
              Mmmm...snadder!! Men det var litt lite deler til Mille'n min der synes jeg....
              Odd Sundet
              http://www.imacnorge.no

              Comment


              • #8
                jeg endte opp med å kjøpe rotor head assy combo produsert av quick uk, men jeg kjøpte det hos hab electronics i sverige. greie folk og handle med og bra priser
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

                Comment


                • #9
                  small zize har komplett rotor hode i alu til r-50 til 1795.-
                  men det eneste man trenger er metal hub, 80 durometer flapdamper og metal washout for gjøre raptoren klar for 3d,

                  Comment


                  • #10
                    avenger du må ta deg en tur til modellsripa på onsdager da er det helidager,

                    Comment


                    • #11
                      det eneste man trenger er metal hub, 80 durometer flapdamper og metal washout
                      Håper ingen forteller raptoren min dette, den flyr nemlig 3D lykkelig uvitende om at den skulle hatt disse oppgraderingene.

                      Comment


                      • #12
                        jeg har flydd mye 3d med raptoren uten disse delene jeg også, men etter å ha lest på run ryder i et par år har jeg fått med meg at disse delene tar kvelden etter en stund, og gjør at det blir mye dyrere reparasjons utgifter enn nødvendig. huben min var temelig slarkete når jeg byttet den ut. trener nå på piroflip/kaos og backways inverted da er det vel kansje best med stivere dempere?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by hwm
                          trener nå på piroflip/kaos og backways inverted da er det vel kansje best med stivere dempere?
                          Treger nok ikke metal/alu da heller.. Jon Roger'n sin model er vel stock, og den er jeg sikker griseflyr "oppgraderte" modeller 100 gangen (har nok ingen ting med piloten å gjør).

                          De hardeste demperene gjør jo modellen litt shakey. Funker godt med de blå...

                          En raptor er jo for mange en modell som er rimelig nok til at de kan crashe den til biter uten at det gjør så mye. Da er det ikke vits i å oppgradere modellen til en 90 maskin i pris. Så slitt blir ikke delene av "plast" heller. I tilegg under crash så må jo enkelte deler gi etter. Dersom Alu delene holder så ryker noe annet som kanskje er vesentlig dyrere....

                          Comment


                          • #14
                            Leser i siste MHW et intervju med Jason Krause. Siden han har brutt samarbeidet med X-Cell og Synergy helikopterene ikke er flyklare ennå flyr han Raptor 50 UTEN option parts! Ser penere ut enn de er til nytte...
                            Theodor Bastberget

                            Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                            http://www.modellhelikopter.no

                            Comment


                            • #15
                              ...men jeg må innrømme at jeg er svak for "pene" rotorhoder...
                              Theodor Bastberget

                              Airplanes are for people who can't fly helicopters!
                              http://www.modellhelikopter.no

                              Comment

                              Working...
                              X