Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flygere i oslo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flygere i oslo

    Hei! Jeg har nettopp flyttet til oslo, og lurer på om det er noen som treffes rundtomkring for å fly litt? Eventuelt om det er noen som har lyst til å begynne?

    Jeg flyr små parkflyers, og har ett fint sted oppe ved kringsjå studentby, som er helt ypperlig når det ikke er folk der.

    Håper det er noen rundt her som har lyst til å møtes en gang i blandt og fly litt.

    Med vennelig hilsen
    Steffen
    Hvis servoene er reversert, hender det at flyet styrter. Spørr meg åssen jeg vet...

  • #2
    jeg flyr en del i årvoll lia der er det bra å fly seilfly
    hadde vært gøy å treffes en gang i blant
    flyyy *sikle sikle*

    Comment


    • #3
      Er det ingen som har noen kontakter som kan låne oss en gymsal eller stor hall, industrihall eller lignende for innendørs flyging med små modeller i vinter?
      Med vennlig hilsen / Best Regards
      Freddy Ulvseth
      http://freddy.ulven.com/rc

      Comment


      • #4
        Hmm, årvoll lia har jeg ingen anelse hvor er? Noen lande merker?

        Innendørs hadde vært skikkelig morro å teste ut... hmm, må da være noen som fly i ekeberghallen elns?

        - Steffen
        Hvis servoene er reversert, hender det at flyet styrter. Spørr meg åssen jeg vet...

        Comment


        • #5
          Årvoll lia det er på årvoll
          om du tar av opp mot aker sykehus fra sinsenkrysset så er det ved bjerke kartet kan tale jeg er ingen god veiviser
          Attached Files
          flyyy *sikle sikle*

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ulven
            Er det ingen som har noen kontakter som kan låne oss en gymsal eller stor hall, industrihall eller lignende for innendørs flyging med små modeller i vinter?
            Var jo en tidligere her på forumet som tilbød en hall for slikt.. Var det ikke??? Kan sikkert fly fly også..
            (MFN) ModellflyNytt.no
            Tore

            Hva mener du..Det kommer mot deg...Hiv Radioen på det!!!!

            Comment

            Working...
            X