Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vingtreff/landingskonk. hos Vingtor!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vingtreff/landingskonk. hos Vingtor!

    Nå er det på tide å finpusse loopene, rollen, stall-turnen og immelmannen!
    Lørdag 4. september er det på'n igjen med klubbmesteskap i Vingtreff + landingskonkurranse på Ås

    Dette er en utrolig flott trening, så Vingtor oppfordrer ALLE til å stille opp!

    Godt vær er allerede bestilt, og banesjefen trimmer gresset etter beste evne.

    Dette er en særdeles uformell konkurranse, og alle som har noe å fly med oppfordres til å stille opp!
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    F*** til dårlig timing da... Er jo Notodden den helga!! Siste jeg prøvde så klarte jeg ikke å være 2 steder samtidig...

    Det blir vel en ny runde til våren som det går an å slenge seg med på, eller hva?
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

    Comment


    • #3
      Notodden er da på søndag også

      Da får du jo vært på to steder "samtidig"
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        Må jo ha med meg alt der oppe...booka hotell und alles..

        Uformelt sierru...er lov å delta med Deprondoninger også da?!? Sist jeg sjekka så fløy de også
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

        Comment


        • #5
          Selvfølgelig lov med depron også!
          I fjor hadde vi en Formosa som fløy godt tross litt vind!
          Audun Thinn
          Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

          Comment


          • #6
            Kun for medlemmer eller er det også for aliens... ??
            (Er NLF-medlem....)

            Comment


            • #7
              Alle aliens med tilknytning til NLF kan stille opp. UFO-parkering rett bak klubbhuset
              Audun Thinn
              Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

              Comment


              • #8
                Kanskje jeg skulle plukket med en flykamerat og stilt opp....
                Regner med at dere trenger noen til å fylle opp bunnen av lista, slik at dere kommer høyere opp??
                Da er dere iallefall sikret mot sisteplass med 2 plassers margin....

                Jeg trenger 2 TeraVolt ladeuttak til UFO'en...

                Comment


                • #9
                  Jeg trenger 2 TeraVolt ladeuttak til UFO'en...
                  -Jasså, så du flyr med LiPo-celler??!!

                  Vi har eget ladeuttak på brakka, og dere er hjertlig velkommen!!
                  Audun Thinn
                  Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                  Comment


                  • #10
                    LiPO?? Nei.. Vi er da miljøvennlige... Flyr med metanol, kjøpt på kanner fra en fyr i østfold...

                    Blandet med nitro og olje så blir det veldig bra...

                    Det er kjøretøyet (UFO'en) som trenger strøm så vi kommer oss hjem til Mdfhjewuoherke der vi bor... Både Zreblatt og jeg...

                    Comment


                    • #11
                      Vingtreffet ble en braksuksess!

                      Vi hadde 10 påmeldte til vingtreff/landingskonk. Mener vi var 7 på Vingtreff. En stor takk til alle som stilte!

                      Vingtor har nå en ny klubbmester ved navn Jaran Røsaker -En aktiv kar her på forumet
                      Audun Thinn
                      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                      Comment


                      • #12
                        Må si dere er flinke til å arrangere hyppige klubbmesterskap i Vingtor, absolutt noe å leve opp til for mange andre klubber.

                        Mange tror fortsatt at dette å konkurrere eller arrangere en lokal vingtreff konkurranse er ufattelig vanskelig. Sannheten er vel at man ikke trenger hverken deltagere eller dommere i verdenstoppen for å ha et vellykket lokalt mesterskap.

                        Comment


                        • #13
                          Må vel gratulere Jaran da...

                          Hva sier du VM. Skal vi ha Vingtreff og landingskonkuranse i Limets Venner snart? Så kan mamma, kona til naboen , og madammen din vere dommere...

                          Comment


                          • #14
                            Landings konkuranse har lenge vært ønsket. Problemet er vel mere om der er deltakere når den går av stabelen. De 2 siste gangene har der kun vært en vinner og en deltaker (meg selv) og da blir det ikke så morsomt for å si det sånn.
                            For å være litt seriøs så lurer jeg på om det skal brukes kalk eller spraymaling til merking på bana? Hva bruker dere ute i forumet til merking av bana? Hvordan rekner dere poeng (regler)?
                            Gert Hildrestrand.
                            Limets Venner.
                            Valdres Flyklubb Modell

                            Famous last words? Hey watch this!

                            Comment


                            • #15
                              Jeg var på dommerkurs på Rena jeg (problemet er om jeg husker noe)

                              Comment

                              Working...
                              X