Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynnere og rcmarked.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nybegynnere og rcmarked.no

    Har sett litt igjennom rcmarked.no (var på jakt etter en Cokpit mm) og kom over ett fly med motor og radio komplett tilsalgs for 2700kr (TT40 fly, TT GP 42 motor og MPX Cocpit mm radio). Må si at jeg synes dette høres ut som ett kjempe kjøp for en nybegynner da TT40 stick flyet er snilt eller vilt alt etter som en setter det opp og går lett å fly for den som skal skoles (ikke mins med en så lett motor ville jeg tro det er snilt). Motoren er en grei OS 40 FP/LA kopi som er lett og ha med å gjøre og rosinen i pølsa er en Computer radio med 9 modellminner og en god del mikser, ekspo etc (akkurat denne er utbygd til 5 kanaler eller 7 om en setter inn to brytere til). Jeg vurderte selv å kjøpe hele greia men måtte gi meg på det da jeg har brukt alt for mye penger på modellfly i det siste (over 10K i dag ), men jeg mener dette er ett godt tilbud (hum dette begynner nesten å likne på reklame ). Føler kansje dere nybegynnere ofte kunne ha spart penger på å bruke rcmarked.no mere, der er mange gode tilbud (og ett og annet forsøk på ran så det kan vere lurt å spørre her om ting ). Tror der er flere kjempe kjøp om en setter seg ned og tråler igjennom litt, jeg ble ihvert fall posetivt overasket over hva som finnes. Om dere som nybegynnere er i tvil så kan dere ganske enkelt spørre her inne på forumet om forumets medlemmer synes ting er for dyre/bra nok til deres bruk (mye enklere for de som har erfaring å mene noe om slike ting. Vel det var dagens rcmarked.no reklame, håper jeg ikke blir hengt for snikreklamen
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

  • #2
    Hva har du kjøpt nå da?

    Hadde jeg vert nybegynner hadde jeg sikkert kjøpt det!

    Comment


    • #3
      Re: Nybegynnere og rcmarked.no

      Originally posted by Vingemutteren
      håper jeg ikke blir hengt for snikreklamen
      Det burde de ha arrangert snikreklame på tv for R/C flynybegynnere som snikreklame på tv beregnet for barn

      Det var da et svært bra tilbud for nybegynnere!

      Jens Eirik

      Comment


      • #4
        hvorså du dette flyet da..? anbefales det en nykomling som ikke har rørt et modellfly før?

        Comment


        • #5
          Originally posted by André
          hvorså du dette flyet da..? anbefales det en nykomling som ikke har rørt et modellfly før?
          rcmarked.no Under fly, glow.

          Det flyet som jeg tenkte på her egnet seg godt til trening ja. Men seriøst, dette var for mer enn 6 måneder siden, så nå er det vel solgt. Sjekk ut sden selv og se om du ikke finner noe som virker innteressangt.
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

          Famous last words? Hey watch this!

          Comment


          • #6
            En nybegynner bør også kjøpe av noen som bor så nær at man kan se på flyet før man betaler, og ha med seg en som har greie på RC.

            Jeg ble selv rundlurt på rc.marked og selgeren er fortsatt svært aktiv her på forumet. Det er ikke noe gøy å kjøpe seg masse arbeid og slit med å skaffe deler etc..

            Jeg har vært mer heldig ved senere kjøp med andre folk

            Comment

            Working...
            X