Announcement

Collapse
No announcement yet.

DATA TIL BELLANCA SUPER DECATHLON

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DATA TIL BELLANCA SUPER DECATHLON

    Kjære folk!!!
    Er det noen som er i besittelse av 3 planskisse, foto, av eksteriør, interiør etc. av Bellanca Super Decatlon. Ved henvendelse til et par som flyr denne (fullsize) så er de så arrogante at de ikke gidder svare.

    mvh
    Raptor
    Mvh.
    Rolv Leirro

  • #2
    Hm. Jeg har en Seagull Super Dechatlon med 52 4 takt. er det noe å se etter?
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Jeg har tegningene til den gamle Pilot sin 171 cm utgave.
      Benyttet dem og en kopimaskin med forstørrelse og lagde malene til alle de stjernene...
      Ola
      Elverum Flyklubb Modell
      www.efkm.org

      Comment


      • #4
        Det finnes så vidt vites bare en stk Bellanca Super Decathlon i Norge, LN-ALM (tidligere SE-GXR)

        Den er basert på Jarlsberg, tror jeg, men uansett kunne du kanskje ta kontakt med Thore Thoresen.
        Han er ivrig modellflyger, fullsize acroflyger og medeier i LN-ALM.
        Jeg kan ikke tenke meg at Thor IKKE har tre-planskisser og mye dokumentasjon og bilder på LN-ALM.

        Comment


        • #5
          Det finnes så vidt vites bare en stk Bellanca Super Decathlon i Norge, LN-ALM (tidligere SE-GXR)

          Den er basert på Jarlsberg, tror jeg, men uansett kunne du kanskje ta kontakt med Thore Thoresen.
          Han er ivrig modellflyger, fullsize acroflyger og medeier i LN-ALM.
          Jeg kan ikke tenke meg at Thore IKKE har tre-planskisser og mye dokumentasjon og bilder på LN-ALM.

          Comment


          • #6
            Du finner mye info her:
            Hostetler 33% Decathlon - RCU Forums

            Jeg har nylig bygd en i 1:2.95, og du finner endel bilder av den i den ovennevnte tråden.

            Mvh
            Sam Houlder

            Comment

            Working...
            X