Announcement

Collapse
No announcement yet.

F-27 Stryker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F-27 Stryker

    Hei, kjøpte en F-27 Stryker i dag på Notodden stevne. Fløy den med en gang jeg kom hjem, KUL. Den var virkelig gøy å fly. Blir nok mange turer med den de neste ukene
    Petter Jensen. KMFK

    CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
    Futaba 10CAG 2,4

  • #2
    Re: F-27 Stryker

    Originally posted by Snowman
    Hei, kjøpte en F-27 Stryker i dag på Notodden stevne. Fløy den med en gang jeg kom hjem, KUL. Den var virkelig gøy å fly. Blir nok mange turer med den de neste ukene
    Bilde?

    Ben_E
    Ben-Erik Ness
    Bergen Modellflyklubb

    Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

    www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


    http://www.bmfk.no
    http://www.jetsofbergen.no

    Comment


    • #3
      Jeg kjøpte også den på standen til Smallsize på Øvrevoll. Morro og fly, men har allerede hatt to kræsjer(skikkelige) Har begge gangene gått rett ned i bakken med fronten først.
      Den tåler ganske mye!!
      Første gangen mistet jeg rett og slett kontrollen. Andre gangen Var det vinden sin skyld (JA! Det var det! )

      Har funnet ut at du SKAL bli godt kjent med det før du prøver deg for mye. Små og fine rorutslag er bra i starten. Og starten er ikke de første 2 fligthene har jeg funnet ut Jeg føler at jeg enda skal bruke noen fligther til før jeg begynner med litt større ting.
      Har tatt loop og roll, men pass enda på at det er rett! Lett å miste kontrollen!

      Men ellers syns jeg det er et fint fly. Virket kanskje som jeg bare syns negativt om et, men slettes ikke!

      Lykke til. Fortell hvordan det går videre!
      Simen

      Why drink and drive, when you can fly so high?!

      Comment


      • #4
        Kom akkurat hjem etter å ha fløyet den noen ganger, første inntrykket er kjempe bra

        I går krasjet jeg en gang, nesen brak i to Men med litt epoxy var den god som ny Kan desverre ikke si at det var vindens feil, jeg fløy på en åker hvor sola var rett foran meg. Mistet den litte gran og begynnte å svinge, da jeg fikk øye på den var det 80 grader ned i kraftig sving . Klarte bare å trekke litt opp, så gikk den i åkern. Heldigvis så var det ikke slått på denne åkern, men joda han har slått en liten rad midt på ca 3 meter bredt rett over jordet. Da kan du vel tenke deg hvor jeg landet, selvsagt landet jeg der . Men heldigvis kun nesen det gikk utover

        Bilder kommer
        Petter Jensen. KMFK

        CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
        Futaba 10CAG 2,4

        Comment


        • #5
          Sånn med meg og....Klarer ikke å få kontroll over den hvis jeg mister den bare litt....

          Nå har jeg stupt med nesa rett ned to ganger da:

          1. bare nesa brakk, og noen sprekker rundt motorfestet.
          1. Nesa brakk på samme sted, og nå datt hele motoren av.
          Begge gangenee datt alt av paneler av og.

          Men dette er ikke noe ikke epoxy kan fikse. " gangen var jeg 1m fra å treffe ET komlokk mellom to åkere, som var halveis åpent. Det kunne blitt et styggere syn.
          Simen

          Why drink and drive, when you can fly so high?!

          Comment


          • #6
            Her er bilde, var å fløy i dag igjen Men det var alt for mye vind, fant fort ut at det var best å lande så fort som f***. Landinga gikk heldigvis bra.
            Attached Files
            Petter Jensen. KMFK

            CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
            Futaba 10CAG 2,4

            Comment


            • #7
              Blir den levert med eller uten radio
              Espen Kvien
              Gruppeleder F3A
              Vingtor RC Club
              f3a.norge@gmail.com

              Mange fly og mye moro

              Comment


              • #8
                Den blir levert med radio og batterier til den, lader og batteri til flyet. Alt det du trenger er i esken. Jeg kommer til å kjøpe et ekstra batteri eller 2. Denne er et virkelig morro lite fly. Før denne hadde jeg ikke fløyet på over 15 år, mener jeg var 12 eller 13 sist jeg var å fløy med fattern.

                Denne anbefales, kjøpte den hos Small Size.
                Petter Jensen. KMFK

                CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
                Futaba 10CAG 2,4

                Comment


                • #9
                  Ser ikke behovet for å kjøpe fly med radio da jeg i følge en annen tråd har en såkalt "nuddel radio" men jeg får trøste meg med at det ikke er noe pinnsvin .

                  Så en demovideo på RCUniverse og det så veldig morsomt ut. Dessverre er det en del interesante fly som selge komplette med rc men ikke bare fly.
                  Espen Kvien
                  Gruppeleder F3A
                  Vingtor RC Club
                  f3a.norge@gmail.com

                  Mange fly og mye moro

                  Comment


                  • #10
                    Den bruker en eller annen frekvens som biler og båter også bruker. Husker ikke hva det kalles, men det er det sikkert 500 andre her som kan fortelle.
                    Simen

                    Why drink and drive, when you can fly so high?!

                    Comment


                    • #11
                      Forresten... Hvor dyre kan de batteriene være?
                      Simen

                      Why drink and drive, when you can fly so high?!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Flydude
                        Den bruker en eller annen frekvens som biler og båter også bruker. Husker ikke hva det kalles, men det er det sikkert 500 andre her som kan fortelle.
                        27mhz?
                        Hvis ikke så er det vel enda 499 stykker igjen
                        Run, live to fly, fly to live, aces high!
                        Erlend Larssen

                        Comment


                        • #13
                          Ja tror det var 27mhz, men hadde du giddet å ramse opp de andre og. Kanskje det er noe annet som virket mer kjent

                          Neida, bare kødder
                          Simen

                          Why drink and drive, when you can fly so high?!

                          Comment


                          • #14
                            Hei, bestillte 2 stk orginal batterier i går fra SmallSize.no. Kom fra jobb i dag så lå de i post kassa, det kaller jeg raskt levert Kjempe service av de gutta der.

                            Et batteri koster 295,-, og jeg kjøpte 2 Det blir mye flyvning på meg framover, så langt har Strykern min flyd hver dag. Har vel loget ca en og en halv time Hvis det blir bra vær i morra så blir det veldig mye flyvning
                            Petter Jensen. KMFK

                            CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
                            Futaba 10CAG 2,4

                            Comment


                            • #15
                              Det blir ikke godt vær i morra
                              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                              Comment

                              Working...
                              X