Announcement

Collapse
No announcement yet.

Passer dette sammen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Passer dette sammen?

    Jeg driver å skal gå til anskaffelse av mitt første fly, og lurer på et par saker. Etter å ha lest diverse fora virker det som om man bør kjøpe en 4-kanals radio først som sist, men de fleste elektro-nybegynner-pakkene kommer etter hva jeg kan se med 2 eller 3-kanals radio. Jeg har derfor funnet fram til følgende:

    Radio:
    * DreamStarter II, 4 Kanalers radio GWS GWT–4A/FM 35Mhz (fra MikroMotor.net)
    her medfølger 2xnaro servoer, 6 kanals mottaker

    Fly:
    * Slow Stick 400c (elefun.net)

    Kan jeg på det flyet bruke servoene og mottakeren som følger med radioen, eller vil ikke det passe sammen ?

    Eller, er det andre sammensetninger som anbefales istedet ?

  • #2
    Det er ingen problem å bruke det som følger med der. Det eneste du trenger i tillegg er batteri og lader. Kjøp Lipo først som sist. Vingemutteren flyr i 40 min på 1200 2s pakken sin(var det ikke det?) og laderen koster ca 4-500 hos griffin.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ostnik
      Det er ingen problem å bruke det som følger med der. Det eneste du trenger i tillegg er batteri og lader. Kjøp Lipo først som sist. Vingemutteren flyr i 40 min på 1200 2s pakken sin(var det ikke det?) og laderen koster ca 4-500 hos griffin.
      40min med normal trottle bruk (mellom halv og 2/3 gass) og så bruker jeg å parkere den litt innemellom for å slappe av og "kjøle" batteriet, driver med tuch and go`s hele tiden = gøy.
      P.S. Min Slow stick er utrustet med en 300 motor med D girkassen (ikke 400C altså).

      Naro servoene skulle passe som hånd i handske på SS`n.
      Litt usikker på batteri type og størrelse for 400c motoren (må tygge litt på den).
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment

      Working...
      X