Announcement

Collapse
No announcement yet.

rotorsport.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rotorsport.no

    noen som har erfaring med denne siden? jeg tenkte å bestille en flymotor derfra; os 46la, men det som plager meg er forhåndsbetalingen. jeg har også sett motoren på norwegian modellers, men der er den noe dyrere. Hva bør jeg velge?
    I don't think there's a punchline scheduled, is there?

  • #2
    Bare kjøp det.

    Seriøs og grei fyr han som driver rotorsport.no.

    Har ingen problemer med å anbefale han.
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

    Comment


    • #3
      Rotorsport har det som gjør oss til fornøyde kunder nemlig:

      1. Rask levering..

      2. Kjempe service..

      3. Gode priser

      Hilsen en som har handlet mye og kommer til å handle av Rotorsport igjen.

      Comment


      • #4
        Føyer meg inn i rekken som fornøyd kunde! Har brukt de en gang (er fersk i hobby'en),

        bestillte en 9254 servo pr mail mandags morgen,

        mandags kveld fikk jeg beskjed pr mail at bestillingen var mottat, og ville bli sendt neste dag.

        Tirsdag fikk jeg mail om at den var sendt, og som vedlegg lå giro som pdf fil.

        Onsdag Fikk jeg servo'ni postkasssen.

        Torsdag betalte jeg reginga. og var på stripa å fløy.

        Anbefaler de på det sterkeste!
        Bjørnar, Trondheim
        bkhans-1@broadpark.no
        Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
        Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

        Comment


        • #5
          rotorsport

          Heisann. Her trenger du ikke nøle i det hele tatt. Dette må være en av de mest seriøse nettbutikkene i norge. Billige varer, nydelig service. Husk å bestille noen OS plugger også da! Lykke til
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Og at Norwegian i det hele tatt overlever på markedet med sine priser er jo over enhver fatteevne, så valget er ditt.
            Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

            Comment


            • #7
              Synes igrunn Norwegian begynner å komme på ett akseptabelt nivå jeg; vi som kunder har nydt godt av konkurransen og de har måttet presse prisene og økt servicegraden. De gangene jeg har bestillt noe hos Norwegian har jeg alltid blitt hyggelig mottatt og fått den forventede servicen. For noen teller det vel så mye som pris alene.

              Norwegian tar 839,- for nevnte motor mens rotorsport.com krever 725,-. Forskjellen er at Norwegian har motoren på lager. (men det kan jo være fordi alle har handlet hos rotorsport.no ? ) Uansett synes jeg ikke prisforskjellen er vesentlig og iallefall ikke grunn nok til å rakke negativt ned på Norwegian, selv om jeg har hørt at Rotorsport.no også yter god service.

              Selv har jeg akkurat kjøpt en Greatplanes Extra Patti Wagstaff fra Norwegian for kr 3.990,- - noe jeg synes er en meget hyggelig pris for denne modellen


              Mvh Tore Sæbø

              Comment


              • #8
                Ikke meningen å rakke ned på Norwegian. Har handlet der selv, og kommer nok til å handle der igjen. Men for min del, så er det flyene jeg likerå handle hos de. Deres priser på fly er helt akseptable. Men motorpriser har vært noget stive med tanke på hva du har fått de til andre steder. men hvis norwegian nå har senket sine priser kontra ifjor, så er jo det greit. Og servicen dems er jo, og har alltid vært upåklagelig.
                Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                Comment


                • #9
                  Rotorsport no

                  Hei,

                  Utrolig god service hos Rotorsport. Anbefales på det sterkeste!
                  Jeg har bare positive erfaringer.

                  Mvh
                  Totto Dahle
                  www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                  Medlem Agder Modellflyklubb

                  Comment


                  • #10
                    Terningkast 6 til Rotorsport!
                    Har handla der flere ganger og det lukter som regel svidd av pakka når den kommer, så kjappe er dem!

                    Comment


                    • #11
                      Jeg bestilte et par servoer fra han i går jeg, og fikk pakken i postkassa i dag .
                      Blir mer handling derifra...

                      Comment


                      • #12
                        Det er bare å handle fra Rotorsport, jeg har selv handlet der flere ganger og det har alldri vært noe tull.
                        Både service og leveringstid har vært meget bra, så det er en del andre som har mye å lære av Rotorsport på dette området.
                        En gang gikk sensoren til GV1 rett etter at jeg hadde tatt den i bruk, da fikk jeg ny på garantien uten noe frem og tilbake.
                        Rotorsport anbefales herved på det sterkeste.

                        Norwegian er blitt bedre på pris og service, men de har langt igjen.
                        3 ganger etter hverandre da jeg bestillte fra dem ble det noe tull, første gang hadde de ikke det jeg skulle ha inne, på tross av at det sto på siden deres at de hadde det.
                        Andre gang glemte de å sende en ting jeg skulle ha selv om de hadde den på lager, de ettersendte den og dekket frakten selv.
                        Tredje gang stod det på siden at de hadde det jeg skulle ha, de bekrfetet bestillingen, men etter noen dager hadde de det ikke inne likevel.

                        Noen ganger de kjappe til å levere og andre ganger er de meget trege, derfor bestiller jeg helst ikke fra dem, de bør nok skjerpe seg mer dersom de skal kunne overleve i fremtiden.
                        Et stort pluss for dem er at de alltid er vennlige og har en innstilling som gir inntrykk av at de virkelig vil forbedre seg.

                        Comment


                        • #13
                          Ja der er vel ikke uten grunn at dem pakket sammen i oslo....
                          Lars Petter Nesse

                          Votec 322 40% 3W170cs
                          Extra 330 40% 3W212cs

                          Comment

                          Working...
                          X