Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye Jr 9303 (3930)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye Jr 9303 (3930)

    Er det noen som har hørt når denne radioen er å få kjøpt i Norge eller her på denne siden av atlanteren.

    Den er nå kun tilgjengelig i USA etter hav jeg kan se på nettet. Finner den kun på Horizon Hobbies .

    Ser ut til at den er noe av det råeste som er kommet til nå.

    hilsen Heike
    Kenneth Kåsereff

    I hangaren:

    Masse seilfly
    Masse Pattern/F3A
    Masse depron
    Haugevis med prosjekter

    Og alt flyges med JR selvsagt

  • #2
    Tar jeg ikke helt feil er dette den samme radioen som 9X. Som for alle JR produkter har de forskjellige betegnelser i USA og Europa/Asia.

    Comment


    • #3
      Nye Jr 9303 (3930)

      Det er forskjell på 9xen og 9303. 9xen er oppgitt til 20 modellminner mens 9309 er oppgitt til 30 .

      Er det kanskje bare en ny utgave av 9xen eller?
      hilsen heike
      Kenneth Kåsereff

      I hangaren:

      Masse seilfly
      Masse Pattern/F3A
      Masse depron
      Haugevis med prosjekter

      Og alt flyges med JR selvsagt

      Comment


      • #4
        Det er i hovedsak samme greia som 9x (9 kanaler/20 modellminner). Om du vil ha 9X med 30 modellminner og 10 kanaler kan du bare kjøpe en JR/Graupner MX-22 som da kanskje er mer lik den amerikanske 9303. Det er nok kun nyanser i Softwaren som skiller disse radioene. Har selv en PCM 9X som jeg er strålende fornøyd med, så får jeg heller fundere på hva jeg trenger den dagen jeg må ha mer enn 20 modellminner (som trolig blir lenge etter at radioen er utslitt...).


        Mvh Tore Sæbø

        Comment


        • #5
          9X og MC22 er ikke helt det samme. Tipper at den radioen han snakker om er en annen betegnelse på den som heter MX-22 her i Norge. Den har lik software som MC-22.
          MVH

          Jon Gunnar Wold

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jon Wold
            9X og MC22 er ikke helt det samme. Tipper at den radioen han snakker om er en annen betegnelse på den som heter MX-22 her i Norge. Den har lik software som MC-22.
            Nå er vel ikke MC22 blitt nevnt i noen tidligere innlegg i denne tråden? Det jeg sammenlignet 9X med var MX- 22...

            Mvh Tore Sæbø

            Comment


            • #7
              En vakker dag skal jeg kjøpe briller
              MVH

              Jon Gunnar Wold

              Comment


              • #8


                Romertall som C'er og X'er kan jo enhver fort ta litt feil av

                /Tore Sæbø

                Comment

                Working...
                X