Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deler til Cessna 177 Cardinal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deler til Cessna 177 Cardinal

    Hvor kan man skaffe deler til Cessna 177 Cardinal kjøpt hos no.rcmodeller.net har hatt inne bestilling på flotører og noen andre små ting i 2 måneder no uten respons så jeg ser ikke noen grunn til å bestille der da ordrene ikke blir sendt.
    Jeg trenger en nesehjullegg etter en litt hard landing.

  • #2
    ta kontakt med de istede.. ring.. de er tilbake fra ferie nå så det burde ikke være umurlig å få delene du har bestilt..
    Jaja.. er n00b.. hva kan man forvente

    Comment


    • #3
      Ser dette innlegget er gammelt, men jeg må bare få si at du ikke er den eneste som har ventet lenge på varer fra rc-modeller. Jeg bestilte meg en edge 540 derfra tidligere i høst, men ga opp etter 14 dager. På hjemmesiden deres hadde de til slutt fått opplyst om at pga sykdom kunne ikke varer ekspideres før den og den dato. men det tok enda lengre tid, ikke vet jeg om de klarer ekspidere noen varer nå heller. Har de problemer pga. sykdom får de heller ansette flere, jeg ga ialefall opp, jeg kunne ikke vente i evighet på ett fly som aldri kommer.

      Comment


      • #4
        RC-Flight skal i gang med ARC modellene i fullt utvalg og delelager. Hvorvidt de er klar med leveringer vet jeg ikke, men det er vel bare å sende de en mail.

        http://www.rc-flight.com

        Jeg trengte nye flottører på min Cessna og etter mange forsøk med RCModeller satt jeg inn annonse på RCmarked og fikk tak i noen nye fra en som ikke trengte de allikevel
        Anders Hauge

        www.hang.no - Norges nye HANG-side!

        www.JetsOfBergen.no
        rc.andersh.com

        Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
        Byggeblog FPV SailCam Easyglider
        Byggeblog for Eurosporten
        Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

        There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

        Comment

        Working...
        X