Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 14 kanaler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba 14 kanaler?

    Lurer på om det her er for real eller bare noen som er fantastisk flinke med photoshop

    Is this it? The new Futaba 14 channels? - RCU Forums
    MVH

    Jon Gunnar Wold

  • #2
    Men Jon da - så du ikke nyheten på MfN i går?

    (MFN) ModellflyNytt.no

    Comment


    • #3
      Enten fake eller en "konseptmodell/prototype"???

      Håper for guds skyld at det noensinne ikke kommer Windows i noen som helst slags form inn i senderne... Da begynner iallefall jeg med fingerhekling og serviettsamling istedet....
      Jobber som systemtekniker på bl.a. Windows til daglig så jeg har mine meninger om hva det betyr... (Og Win CE er F#%N ikke særlig bedre enn for de andre platformene...)

      Hm... Blåskjerm rett etter take off....
      "Your aileronstick has been moved.. Please reboot for changes to take effect...."
      "Cannot find the file "throttle.dll"..

      "Antenna error or antenna not present error. Please check and reboot!"

      "Your model does not have the necessary 'Designed for Microsoft Windows' logo. Cannot install model. Press enter to debug."

      "Your trial period for "Expensive Composite-ARF-model" expires in 15 seconds. All functions will be disabled. Please visit our website for info about how to obtain a valid license."

      "Your transmitter is running in safe-mode with all useful functions disabled."

      "One or more sticks/functions has failed during startup. Use EventViewer to find out which sticks/functions this is."

      "Throttle and aileron cannot be used at the same time with this license! Enter 15-digit product key to activate."

      Trodde vi hadde nok med fjernkontrollmannen og alt annet som kan gå galt om vi ikke risikerer folk som må kjøre Windows Update og ha Norman Antivirus og drivere for ulike fly etc på senderen!