Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til fly nr 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forslag til fly nr 2

    Hei.

    Er det noen som har forslag til et bra nr 2 fly?
    Har hatt E - starter til nå, men vil ha noe med mer fart og akrobatiske evner.
    Håper å kunne bruke utstyret jeg ellers har. GWS mottaker, servoer og regulator(ics 300).
    Har lyst på en Warbird (alfamodels), men hvordan er de å fly? Har hørt forskjellig, men kan noen komme med fakta.

  • #2
    Kansje Formosaen er tingen, den flyr vist bra og rimlig er den også.
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #3
      Formosaen flyr veldig fint den, med nok pulver ombord og nok trening gjør den det samme som de store .90 pattern maskinene gjør (kanskje ikke flullt like stødig, men dog...)
      .
      Bakdelen er selvfølgelig at man får veldig lyst til å kaste ut den slappe 350'en og sette inn noe sinna børsteløst noe etter kort tid...

      Comment


      • #4
        Flyr selv en P51D Mustang fra Alfa og min erfaring er at den flyr veldig fint og "skalariktig". Med børsteløs motor + 3S LiIon er farten brukbar men den kan IKKE kalles akrobatisk. Looper greit nok men er ikke glad i roll, og ettersom sideror ikke er standard er det begrenset hva en (jeg) klarer å få til. Et fint og snilt fly for en stille og rolig søndagstur men langt fra akrobatisk.
        Mvh.
        Øyvind Iversen

        Comment

        Working...
        X