Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger et nytt sideror pluss noen ekstra deler til Ready'n

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger et nytt sideror pluss noen ekstra deler til Ready'n

    Hei
    Jeg har en trofast Ready fra Aeromodeller! Denne modellen er utrolig vanskelig å reparere siden den er laget i plast. Og nå trenger jeg et nytt sideror pluss noen ekstra deler. Hvor kan jeg få tak i dette? Jeg har lenge vært kunde hos rcmodeller.net, men han er ikke så lett å få tak i. Så spørsmålet er om det er andre i Norge som har deler til disse flyene? Min Ready vil gjerne på vingene igjen...
    Lars Norberg

  • #2
    Nesten litt synd... Han er en kunskapsrik kar og hadde fornuftige priser.

    Jeg har hørt noe om at det skal være en annen på gang i Norge med disse produktene, men jeg er ikke sikker på hvem. Noen nevnte at den holdt til i Stavanger/Sandnes området (nå blir det vel krig siden de er nevnt i samme setning).

    Er taknemlig for tips siden jeg også er ute etter deler. Nye flottører til Cessna for å være helt nøyaktig. De likte seg best med landinger på vann... snodig.

    Så om noen har et par ARC Modelfly hvite plast flottører TIL Cessna liggende såååå...
    Anders Hauge

    www.hang.no - Norges nye HANG-side!

    www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

    Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

    There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

    Comment


    • #3
      Sideror til Ready... hmm... kjenner en som har et vrak stående... skal høre.. men de er jo litt styr å få på plass. Jeg har festet sideroret mitt på nytt på cessna'en og måtte lime inn treklosser for å ha noe å hengsle i...

      Anders
      Anders Hauge

      www.hang.no - Norges nye HANG-side!

      www.JetsOfBergen.no
      rc.andersh.com

      Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
      Byggeblog FPV SailCam Easyglider
      Byggeblog for Eurosporten
      Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

      There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

      Comment


      • #4
        alansmodels.com

        Her handla jeg min Jupiter, og har vært i kontakt med de pr telefon og mail. Seriøs butikk, og de har deler til Redy og Jupiter. Prøv de du!
        Blir nok ikke noe billigere, men du får nu delene ivertfall.
        Bjørnar, Trondheim
        bkhans-1@broadpark.no
        Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
        Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

        Comment


        • #5
          Div. innlegg er moderert. Brukere som mener dette var feil kan sende meg en e-post eller PM.

          Comment


          • #6
            Jeg også var fornøyd kunde hos rcmodeller.net og fikk tidligere deler tilsendt med giro.
            Dette har han sluttet med og vil nå ha penger tilsendt i konvolutt???
            Hvorfor kan en ikke overføre penger?
            Er ikke de pengene like gode? Hvorfor?

            Jeg har en ødelagt hale og trenger nye deler men det koster ikke mer enn 500,- som er rcmodeller.net minste beløp.

            Dette gjør jo at en ikke bør satse på ARC modeller da det skal være så tungvindt å få tilsendt reservedeler.
            Webmaster på www.BMFK.no
            Norgest største modellflyklubb

            Comment


            • #7
              sideror

              Som sagt dette er veldig synd! Men jeg komemr nok til å bestille halror til min ready på internett. Det er det som er problemet med dissemodellene er at halepartiet er vedlig dårlig og spinkelt. Og det er vanskelig å reparere siden det er hult.
              Lars Norberg

              Comment


              • #8
                Det er det som er problemet med dissemodellene er at halepartiet er vedlig dårlig og spinkelt.
                Er ikke halen oppe på flyet da? trenger vel ikke være så solid da? Det er jo motsatt side som skal være ned når man lander........ les bruksanvisningen folkens!
                Bjørnar, Trondheim
                bkhans-1@broadpark.no
                Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
                Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

                Comment


                • #9
                  Hei.

                  Han har vert syk. Lagt inn på sykehus faktisk.
                  Så det er ikke så rart han ikke svarer...
                  Dette står faktisk på Hjemmesiden hans.

                  Mvh

                  Pål.W
                  “Some days even my lucky rocketship underpants won't help.”

                  Comment


                  • #10
                    At han er syk har vel ingenting med at han ikke vil selge ordrer under 500,- og at han skal ha penger på forhånd tilsendt i konvolutt!

                    Det er ingen seriøse foretak som driver på den måten!

                    Han ødelegger for seg selv og for andre som har handlet ARC modeller av han...
                    Webmaster på www.BMFK.no
                    Norgest største modellflyklubb

                    Comment


                    • #11
                      Ønsker han God bedring! Håper han kommer tilbake med friskt mot og tonnevis av service attitude!!
                      Bjørnar, Trondheim
                      bkhans-1@broadpark.no
                      Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
                      Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM

                      Comment


                      • #12
                        Er ikke halen oppe på flyet da? trenger vel ikke være så solid da? Det er jo motsatt side som skal være ned når man lander........ les bruksanvisningen folkens!

                        Hmm oppe på flyet,,hvis jeg ikke tar feil av mine lfy egenskaper er halen bak på flyet ikke oppå....
                        Lars Norberg

                        Comment


                        • #13
                          Hei.

                          Han har vert syk. Lagt inn på sykehus faktisk.
                          Så det er ikke så rart han ikke svarer...
                          Dette står faktisk på Hjemmesiden hans.

                          Mvh

                          Pål.W
                          Uansett han har vel ikke vært på sykehus siden Juli.Jeg håper selvfølgelig at han blir fisk og kommer seg på jobb snart
                          Lars Norberg

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by larsjnorberg
                            Uansett han har vel ikke vært på sykehus siden Juli.Jeg håper selvfølgelig at han blir fisk og kommer seg på jobb snart
                            Lars, han har også vært på ferie. Faktisk var han på ferie i 2mnd., hele juli og august.

                            Og som det står på nettsidene han er han på sykehus nå, så da bør folk smøre seg med litt tålmodighet, så ordner det seg helt sikkert når han er tilbake.

                            Inntil han er tilbake, foreslår jeg at dere bruker utendlandske forhandlere hvis ingen andre i Norge selger disse flyene.

                            Comment


                            • #15
                              Er minstebeløpet på 500kroner?????
                              dette gjelder vel ikke reservedeler?
                              Morten Smøraas

                              Comment

                              Working...
                              X