Announcement

Collapse
No announcement yet.

3D Masters 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3D Masters 2005

    Hei,

    Ref hjemmesiden til 3D masters
    3dmasters.org.uk

    3D Masters 2005:

    Datoene er 22, 23, 24 juli

    Jeg er klar til å reise som publikumer.

    Mvh
    Totto
    http://www.klodvika.net
    Mvh
    Totto Dahle
    www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
    Medlem Agder Modellflyklubb

  • #2
    jeg og.
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Set manouvers kommer i November, påmelding i Januar.
      Håper det blir like mange eller flere deltakere som i år

      /Nils Olav
      Nils Olav Moe

      Elefun
      www.artistic3d.net
      www.3dpilot.net

      Comment


      • #4
        hehe ,ja der nede blir det norsker ja,vi er 3 stk som alt har booket fly og hus rom og vi håper det blir fler.Men i år reiser vi 21 og hjem 25 juli,ska ha med alt
        Raptora

        Comment


        • #5
          Heisan

          kjekt å se at så mange skal til England for å heie de Norske deltagerene frem til seier i sine klasser, regner med Norge vinner Ekspert klassen i år ikke sant Kjetil og Jon Roger ?

          pr. dato er det 5 stk. fra Bergen som har meldt seg på og bestillt flyreise

          Jeg stiller med stort Norsk flagg

          dette må bli bra !!


          mvh
          Morten
          - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
          - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
          - Krill Avanti S m/ATJ220SV
          - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


          Comment


          • #6
            regner med Norge vinner Ekspert klassen i år ikke sant Kjetil og Jon Roger ?
            Merker jeg littegranne forventningspress her eller? Den fantastiske norske supportergjengen fortjener riktignok at det blir norsk seier, men jeg frykter at konkurransen blir litt vel tøff, hvertfall for mitt eget vedkommende. Eneste jeg kan garantere er at innsatsen skal være på topp.

            Comment


            • #7
              Originally posted by morten
              Heisan

              kjekt å se at så mange skal til England for å heie de Norske deltagerene frem til seier i sine klasser, regner med Norge vinner Ekspert klassen i år ikke sant Kjetil og Jon Roger ?

              pr. dato er det 5 stk. fra Bergen som har meldt seg på og bestillt flyreise

              Jeg stiller med stort Norsk flagg

              dette må bli bra !!


              mvh
              Morten

              Hei igjen ja. noen som vet om det er og få tak i teleskop flagstang på 2-3 meter ,ellers får jeg lage et i carbon,hehe,ja i år får vi markere oss enda mer.det er fint og se at vi støtter NORGE fullt ut.Dette blir det tradisjon ta selv om fruen syns lite om det da det ble midt i ferien,OBS
              Raptora

              Comment


              • #8
                Merker jeg littegranne forventningspress her eller? hvertfall for mitt eget vedkommende.
                He he du skal bare ha en enda lavere inverted hovver enn den den du hadde i fjor hvis det går ann da begynner å stusse om det egentlig går. sjekk bildene nesten helt på slutten her : http://62.97.250.11/bilder/index.php?dato=2004-07-26

                Vi gleder oss


                Morten
                - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
                - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
                - Krill Avanti S m/ATJ220SV
                - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


                Comment


                • #9
                  Originally posted by morten
                  Merker jeg littegranne forventningspress her eller? hvertfall for mitt eget vedkommende.
                  He he du skal bare ha en enda lavere inverted hovver enn den den du hadde i fjor hvis det går ann da begynner å stusse om det egentlig går. sjekk bildene nesten helt på slutten her : http://62.97.250.11/bilder/index.php?dato=2004-07-26

                  Vi gleder oss


                  Morten
                  Hei.

                  Tusen takk for dere deler sånne bilder med oss andre
                  Raptora

                  Comment

                  Working...
                  X