Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teazer på kommende radio og review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teazer på kommende radio og review

    Nå, i løpet av høsten/vinteren kommer jeg med full test av Graupner MC19 med utstyr mm.

    Vil en pigsvinvenn klarer å håndtere et spisebord...?

    Vi red. "gå over" fra japansk samurayblekk til tyskerpanzer (plast)?

    Jeg er utrolig spent på hvordan dette er, hva forskjellene til MC22 er og hvordan det er å bruke "flåte" og årer.... Vi får se.
    Attached Files

  • #2
    Hei,

    Håper'n er bra - jeg skal til Torbjørn & Kåre og hente min idag!!

    Spent som en unge julaften....

    mvh
    OJ
    The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

    Comment


    • #3
      Originally posted by OJ
      Hei,

      Håper'n er bra - jeg skal til Torbjørn & Kåre og hente min idag!!
      mvh
      OJ
      OJ da...skal du bli stuebordseier?! Og jeg som hadde slike forhåpninger til deg...

      Fra spøk til halvor, grattis med ny radio! Du får jo god til å sette deg inn i programmeringa før flysesongen tiltar igjen....var møkkavått på stripa i går.
      Odd Sundet
      http://www.imacnorge.no

      Comment


      • #4
        Hei Odd,

        kan vel ikke være verre enn Hitec'en?

        Var det mange og fløy igår? Hadde sofatjeneste etter 40-års laget til en kompis lørdag jeg...

        OJ
        The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

        Comment


        • #5
          Graupner lager bra saker de, ingen tvil om det. Er jo gammel stuebordsbruker sjøl, men må si at disse piggsvina passer min flystil mye bedre.

          ...og nei...det kan vel ikke være verre enn HiTEc'n..
          Odd Sundet
          http://www.imacnorge.no

          Comment


          • #6
            Det var omtrent som bestilt! satt akkurat og vurderte den samme radioŽn selv. Hvor lenge må vi vente på den artikkelen?

            OJ: Hva koster denne hos T&K?

            Comment


            • #7
              jeg har en mc 18/20 fra 1988, den er fortsatt helt konge, men i fjor takket den for seg(trodde jeg) så da gikk jeg til innkjøp av mc 24 til bruk på seilflyene mine. men nysgjerrig som jeg er måtte jo mc18 opp på mekke bordet å sjekkes igjen. det gikk jo å skru den på, og alle menyer virket... men- fikk ikke ut signaler...

              Gikk til verks på alle loddinger med mer, så slo det meg plutselig......

              Har jeg sjekka krystallen.... Inn i skapet etter servo/krystall tester'n, og neida, ikke noe lys i lampa.. bytta krystall, og den var i full vigør igjen , så nå har jeg to spisebrett. Så kom helikopter basillen og bet meg i ræva, og da ville jeg jo ha en radio som jeg kunne bruke både til jet og heli mm, da falt valget på MX-22, så jeg har vel radioer en 14 dagers tid håper jeg... Er VELDIG fornøyd med graupners spisebrett, det er vel konklusjonen her.

              Thomas
              Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
              www.airheads.no

              Comment


              • #8
                OJ: Hva koster denne hos T&K?

                5.550,- inkl sendepult og kryssreim

                OJ
                The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by OJ
                  OJ: Hva koster denne hos T&K?

                  5.550,- inkl sendepult og kryssreim

                  OJ
                  Er det med motager og servo?

                  Comment


                  • #10
                    Ja,

                    en servo, mottager og bryterkabel... kjøpte med en treveis bryter også...

                    Klaus: Har du satt på dingsen på throttelstikka ennå?

                    OJ
                    The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har ikke mottatt pakken ennå, men den kommer iløpet av uken tror jeg.

                      Comment


                      • #12
                        Hei,

                        nettopp kommet hjem etter jomfrutur med ny radio. Utrolig forskjell fra Eclipsen til MC-19 - gled deg....

                        OJ
                        The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

                        Comment


                        • #13
                          Bedre stikker?
                          Gert Hildrestrand.
                          Limets Venner.
                          Valdres Flyklubb Modell

                          Famous last words? Hey watch this!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by OJ
                            Hei,

                            nettopp kommet hjem etter jomfrutur med ny radio. Utrolig forskjell fra Eclipsen til MC-19 - gled deg....

                            OJ
                            Jeg er godt vandt med Graupner/JR kvalitet Det som blir spennende er om jeg klarer å håndtere noe annet en Japse-pigsvin...

                            Comment

                            Working...
                            X