Announcement

Collapse
No announcement yet.

WWW.GOBRUSHLESS.COM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WWW.GOBRUSHLESS.COM

    er det noen som har kjøpt og bygget single stator kit w/bb GB v 1.1 motoren som elefun.net selger? er det noe tak i den??? jeg måtte bare handle så jeg har en liggende i en pose her, og nå sitter jeg å lurer på om jeg skal bygge den, eller henge den på veggen som pynt!!!

    Kom med comments
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

  • #2
    Gobrushless sin 22,7 mm stator og tilhørende magnethus er veldig bra deler. Hva skal du bruke den til? Hva du skal bruke den til bestemmer hvordan du skal vikle den.

    Jeg har aldri satt sammen et av kit'ene deres, men jeg har brukt de samme delene mange ganger.

    Comment


    • #3
      vet ikke helt ennå... men den var så fristende så jeg måtte ha

      Hvor mye flyvekt kan en slik sak greie? kan jeg for eksempel fly en depron edge fra protech på en slik med, tja ett 2s 600 mah li-po batteri?
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #4
        Hvor mye strøm tåler det batteriet? Hvor tungt er flyet? Motoren vil veie ca. 25 g.

        En sånn motor kan gi omtrent samme ytelse som motoren jeg bruker i min LieRaider. Du burde lese masse on å bygge før du prøver selv. Folk har satt sammen motorer til bortimot alle jobber på RCGroups.com hvis du kikker i for eksempel denne tråden og de tidligere i samme serien: One hour CD ROM construction part 6 - RC Groups

        Comment


        • #5
          d en vil vel veie litt mindre enn en lierider tenker jeg, ikke mye men litt. batteriet tåler 18 amp peak, og 12 kontinuerlig. dette blir kanskje lite det.... Må muligens kjøpe ett nytt HD batteri da
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #6
            Da er det et utmerket batteri for dette flyet og den motoren. Jeg ville begynt med 17 turn stjerne og GWS 8x4 DD og 9x5 HD propellere og målt ytelsen i forskjellige konfigurasjoner for å finne den beste.

            Comment


            • #7
              GB har gullmagneter som er en del sterkere enn de som følger med.
              Run, live to fly, fly to live, aces high!
              Erlend Larssen

              Comment


              • #8
                finnes det norsk forhandler som har de da?
                Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
                www.airheads.no

                Comment


                • #9
                  Tror Moss hobby får det inn snart.
                  Run, live to fly, fly to live, aces high!
                  Erlend Larssen

                  Comment

                  Working...
                  X