Announcement

Collapse
No announcement yet.

Balsa i Oslo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Balsa i Oslo?

    Hvor kjøper man balsa i Oslo? Har vært på Smallsize men da var det ikke for å kjøpe balsa så jeg husker ikke hva de hadde.
    Noen som vet hva de forskjellige butikker har inne?

  • #2
    Hjem - Modell Hobby i Skovveien har jo en del tror jeg.

    Comment


    • #3
      De selger på small size også....

      Comment


      • #4
        balsa

        Var innom smallsize forrige uke. De har kun noen få typer balsaflak. Vi kunne jo spurt om de kan ta inn mer.
        Jaran

        Comment


        • #5
          Modellhobby har så vidt jeg husker et ganske godt utvalg av både plater og "bjelker".
          Torgeir K. Haugstad

          Comment


          • #6
            JarKri-> Da la du kanskje merke til det nye rommet i kjelleren? Det blir viet kun byggematerialer, betrekning osv. når det er ferdig om ikke lenge. Store mengder balsa og andre materialer er bestilt og bør være på plass snart.

            Comment


            • #7
              Når tror du det vil være på plass?

              Comment


              • #8
                Jeg er vanligvis veldig forsiktig med å love datoer ting skal være ferdige da det nesten aldri går som planlagt. Men hvis alt går som det skal og slikt så håper vi at trematerialene er på plass innen en ukes tid.

                Vi skal legge ut info på hjemmsidene når det er klart.

                Comment


                • #9
                  Hei Frode! Håper ikke det er deg som skrev at webshop'en skulle være oppe til oktober, og det var vel faktisk til oktober i fjor?
                  Bygger bedre enn jeg flyr...
                  ARF? Nei takk!

                  Comment


                  • #10
                    I dag er det 30 dager siden. Jeg har gått å ventet på den, så raska på!

                    Comment


                    • #11
                      Kråka-> Det håper ikke jeg heller Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om webshopen. Vi nærmer oss.... Tingen er at vi har nå i nesten ett år brukt et nytt butikkdatasystem som er utviklet for oss og noen andre hobbybutikker/distributører, og det er de samme som skal lage webshopen, og integrere den med butikksystemet. Dette har ikke gått så lett som vi håpet, og vi har derfor prioritert at det ble jobbet for å få butikksystemet til å virke slik vi vil før vi fokuserte på webshopen.

                      Men nå, er ihvertfall balsa og plywood på plass

                      Comment

                      Working...
                      X