Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aerofly Proffesional Deluxe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aerofly Proffesional Deluxe

    Jeg har nettopp bestilt en julegave til meg selv
    se link:

    Seite nicht gefunden – IKARUS Webseite

    Har fra før av Aerofly Pro, var kjempefornøyd med denne. Men fikk aldri "serial" interfacen til å fungere ordentlig. Skulle ikke bli et problem nå som den kommer med USB tilkobling. Velger å "spare" min ordentlige sender til virkelig flyging.
    Noen som har prøvd/sett Deluxe utgaven? Gleder meg som unge

    Her er link til noen screenshots:

    404 Not Found | Aerofly FS

  • #2
    Grattis, Nitro
    Den ser meget bra ut.
    Philip
    www.airheads.no
    Hobby24.no

    Comment


    • #3
      Re: Aerofly Proffesional Deluxe

      Har du kjøpt en oppgradering til A Pro eller kjøpt "ny versjon"?
      Leste at det skulle komme en oppgraderingspakke nemlig, men har ikke sett den tilgjengelig enda.

      Originally posted by Nitro
      Jeg har nettopp bestilt en julegave til meg selv
      se link:

      Seite nicht gefunden – IKARUS Webseite

      Har fra før av Aerofly Pro, var kjempefornøyd med denne. Men fikk aldri "serial" interfacen til å fungere ordentlig. Skulle ikke bli et problem nå som den kommer med USB tilkobling. Velger å "spare" min ordentlige sender til virkelig flyging.
      Noen som har prøvd/sett Deluxe utgaven? Gleder meg som unge

      Her er link til noen screenshots:

      404 Not Found | Aerofly FS
      MFK Blue Max
      www.mfkbluemax.com

      Comment


      • #4
        Hei.

        Har kjøpt fullversion, da jeg ikke kunne se noe info om oppgradering. Jeg er en utålmodig sjel..... kunne også kun finne mulighet for bestilling på den tysk språklige siden. Får selge min gamle utgave dersom det er en fullversion jeg får
        Synes den var litt dyr, 229,- Euro +frakt og moms når den kommer til landet. Men, bare måtte ha den
        Noen som er flink i Tysk kan kanskje lese bedre enn meg om muligheten for oppgradering på dem tyske sidene.

        Comment


        • #5
          vi skal få den inn i januar mener jeg
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment


          • #6
            Hei Nitro. Jeg syntes julegave ideen din var såpass bra, at jeg fulgte ditt eksempel. Har lenge gått og tenkt på å skaffe meg en simulator, men var noe usikker på hvilken jeg skulle velge.
            Det ble aerofly pro deluxe på meg og.
            Men jeg syntes du betalte en stiv pris. Jeg bestillte min fra USA (ohio model products), og da kom den på 194 usd inklusiv frakt...
            den blir sendt som "personal gift" også, så får vi se hva som skjer i tollen
            Skal bli gøy og se hvordan den fungerer ihvertfall. Jeg kjøpte kun med interface til min mpx profi 3030. så får vi håpe vi får lagt inn litt 3D trening før jomfruturen med den nye H9 Funtana 90'n som står i stua...
            Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

            Comment


            • #7
              Sorry Nitro, forsnakka meg litt der. Ser at du bestillte med "dummy" radio. Prisen for den pakka ville blitt 225 usd inkl frakt. men med dagens herlige lave dollarkurs ville ikke dette blitt mer enn 1395,-
              Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

              Comment


              • #8
                Hei Widowmaker.

                Var langt bedre priser det ja. Du vil nok også få din sim før meg, leste et sted at utgaven med "dummy" radio ikke kommer før Feb 2005
                Den uten "dummy" radio er nok tilgjengelig nå, eller svært snart.
                Fortell meg hva du synes om simmen så snart du får "kloa" i den. Jeg venter i spenning på å få prøve den selv

                Comment


                • #9
                  Hei igjen Nitro. Ifølge forhandler i Ohio, så starter de leveranse av den uten radio nå 26.11.04. Den med dummy radio skulle visstnok være klar 1 desember hos dem. men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves her hvor jeg bor, så har jo flystripa vår snødd ned, og isen er ikke sterk nok for røslige karer enda. så da blir det enten sim i stua, eller depron i hagan. Begge deler gir nok grei 3D stikke trening.
                  Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                  Comment


                  • #10
                    Endelig er simmen i hus!

                    Var på posten i dag og hentet min Aero Fly Pro Delux
                    Den kom ikke med "dummy" radio som jeg trodde jeg hadde bestilt. Men med USB adapter for vanlige radioer, noe som fungerer utmerket på min MPX Evo9.
                    Førsteinntrykket er fantastisk
                    Flere fly å velge imellom enn tidligere, bedre grafikk. Jeg synes også at flyene oppfører seg enda mer realistisk enn tidligere.
                    Angrer ikke ett sekund på kjøpet.
                    Jeg har ikke prøvd Real Flight G3, men kan ikke skjønne at den kan være noe bedre.
                    Bestilte fra Tyskland, og betalte 168 Euro (ca 1400,-) pluss norsk moms blir det ca 1750 kr. Vel verdt pengene, og ventetiden.
                    Må logge av nå for å fly

                    Comment


                    • #11
                      Grattis Nitro! Jeg sitter og venter spent på min enda. forhåpentligvis er den her før jul, og da skal far i huset ha seg en innejul!!! (så sant isen ikke har lagt seg da, for da står det en Funtana 90 og venter) Du får skrive noen ord hvis det dukker opp noe rart med sim'n.
                      Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                      Comment


                      • #12
                        Den som venter på noe godt......

                        Ikke noe galt å si om simmen enda, tenkte bare å gjøre deg oppmerksom på at det allerede en en "patch" ute, finnes på Ipacs hjemmeside.

                        Comment


                        • #13
                          Går ut ifra denne er gratis å laste ned når man har kjøpt sim'en
                          Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                          Comment


                          • #14
                            Patchene er gratis ja. Det er vel bare småjusteringer som ordnes i ettertid av ferdigstillelse av programmet.

                            Leste på Fortune Mouse Demo Slot| Fortune Mouse at de som har pro utgaven kan kjøpe en oppgraderingspakke til 79.95 dollar + 24.95 dollar. Man må riktignok sende inn orginal cd og den ledningen som følgte med programmet. Man kan forhåndsbestille nå, så får man melding i januar når du må sende CD`en.
                            Mange fine bilder på den siden også. Pluss noen fine videoer.

                            pål
                            Pål Kasnes

                            Comment


                            • #15
                              Det er fra den siden jeg har bestilt min utgave. kom på litt over 1200 ferdig levert (når den kommer da)....
                              Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                              Comment

                              Working...
                              X