Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Reflex 3D simulator på Martinsen Hobbyservice.... Hæ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho Reflex 3D simulator på Martinsen Hobbyservice.... Hæ?

    Jeg leter etter forhandlere av Reflex XTR i Norge. Det ser ut som Martinsen Hobbyservice selger denne simlatoren men de kaller den "Kyosho Reflex 3D simulator". Er det akkurat det samme som Reflex XTR eller er den en OEM-versjon som jeg vil få problemer med å oppgradere eller noe sånt?

    Har aldri hørt om Kyosho Reflex 3D før.

  • #2
    det er reflex xtr. er den de har i hylla


    Men du vet, det kyosho huset der, må allt hete kyosho, ellers er det ikke bra

    Thomas
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3


      Åkei.

      Comment


      • #4
        Kyosho representerer Reflex i Norge. Vær bare oppmerksom på at du må få den siste versjonen som heter XTR ( v.5.0 ) og ikke den gamle v.4.0. ( Det kommer forresten en ny oppdatering av XTR nå i slutten av måneden, men det tror jeg du vet allerede.) Jeg kjøpte min fra Frisenfeldt Hobby i Moss i september og fikk den levert raskt og greitt. Har ikke "flydd" så mye på flere år som denne høsten. Helt fantastisk!

        Sverre
        Real airplanes have two wings and round engines

        Comment


        • #5
          Jeg har hatt lyst på Reflex XTR lenge. Den gamle versjonen (V4) er jo forsåvidt gratis å oppgradere til XTR også.

          Så noen screenshots av den nye versjonen med indoor-flyging og det ser sykt ut! Når alle sier at fysikken er sinnsykt bra også så klør det i lommeboka.

          Her er bildene fra den nye versjonen. De flyr til og med bak objekter i rommet og henger seg fast i basketball-kurven (og da mener jeg ikke fotografiet nederst på side 1).

          404 Not Found

          Comment


          • #6
            Kan hende jeg er uoppmerksom, men hva koster herligheten?

            Comment


            • #7
              Husker ikke helt nøyaktig, men jeg mener det var mellom 2300,- og 2400,- inklusive frakt.


              Sverre
              Real airplanes have two wings and round engines

              Comment


              • #8
                XTR koster kr 1875 her: http://www.martinsen-hobby.no/vare.asp?MENYID=318

                Det blir sikkert gratis å oppgradere til den nye versjonen når det blir tilgjengelig. Eller det vil si, man betaler det man føler det er verdt etter at man har oppgradert så jeg ville nok sponset de litt.

                Comment


                • #9
                  Nå har jeg bestilt XTR. Det blir praktisk med en skikkelig sim når jeg aldri kan fly her. Mørkt hele tida og ugjestmildt vær.

                  Comment


                  • #10
                    Nå har jeg fått XTR. Det gikk fort!


                    Jeg lastet også ned den nye oppdateringen fra Reflex. Simulatoren er veldig fin. Det er bra å få trent litt nå som været er udugelig.

                    Comment


                    • #11
                      Gratulerer! Da blir det vel mye flyging i Krokbekken i vinter allikevel?
                      Du kommer garantert til å like den!


                      Sverre
                      Real airplanes have two wings and round engines

                      Comment


                      • #12
                        Har allerede flydd i noen timer i hjemmekinoet mitt. Det føles veldig realistisk. Bedre enn både Realflight og Realflight G2 som jeg har hatt tidligere.

                        Men Kyosho M24-helikopteret er håpløst.

                        Får nettopp vite at jeg egentlig ikke skulle fått tak i 5.01 da det skal være en farlig bug i den. Folk har måttet re-installere Windows på nytt eller noe sånt. Syns det hørtes merkelig ut men... Jeg har ikke hatt noen problemer enda. Hvis den ødelegger Windows-installasjonen min så blir jeg mektig irritert da dette er hjemmekino-PC'en min og jeg skal se en film om få strakser med noen venner.

                        Comment


                        • #13
                          Farlig bug? Det er ihvertfall nytt for meg. Hvor fikk du vite det? Jeg oppdaterte i går og har ikke merket noe galt til nå. Det kan jo også være bare rykter. Vi kan bare håpe. Have fun!


                          Sverre
                          Real airplanes have two wings and round engines

                          Comment


                          • #14
                            Det står noe om det på Reflex sine sider under oppdateringen. De har fjernet download-muligheten fra siden sin nå.

                            Comment


                            • #15
                              Begynner å få til nå.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X