Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan lage Interface for PC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan lage Interface for PC

    Sitter her å lurer litt på hva jeg skal putte på ønskelisten til jul.. Tenkte litt på en interface til hitec laser 4, men jeg har hørt at det ikke er så altfor vanskelig å lage selv. Er det noen som har noen forståelige tegninger? Er desverre ikke elektriker, så jeg fårstår meg ikke på tegningene hos modellfly.no. Men jeg kan jo alltids utnytte familien da, jeg har jo en onkel som er elektriker Men til spørsmålene: Finnes det gode tegninger? Noen som har noen linker? Hva trenger man for å lage en slik? Noen spesielle verktøy?
    I don't think there's a punchline scheduled, is there?

  • #2
    Ingen som har noe?
    I don't think there's a punchline scheduled, is there?

    Comment


    • #3
      Hvis du søker på forumet etter interface, kabel osv.. så finner du masser av linker og beskrivelser over hvordan du skal lage kabel selv.

      Oppskriften er rimelig enkel på kabel, plugg til senderen i ene enden og plugg for mikrofoningang i andre enden. Paralellkoblet en 10 kohms motstand over + og - . Men dette finner du på forumet. En må også bruke spesielle drivere for å få dette til i virke i windows, mener denne het smartprop. Lenge siden jeg drev med dette. Men søk så finner du

      Lykke til
      Runar Isaksen
      risaksen@bluezone.no

      Comment

      Working...
      X