Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innendørs flygning i Bærum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innendørs flygning i Bærum

    Heisann....
    Bærum MFK har tenkt til å arrangere innendørsflygning gjennom hele vinteren hvis dette blir populært. Vi komemr til å leie en hall som er stor og varm .
    Jeg håper det er mange som har lyst til å komme å føy sammen med oss, slik at vi kan leie hallen ofte og ha et bra treff! Første take off blir i desember! Jeg kommer nermere tilbake med informasjon når datoen og tid er bestemt. Har du spørmål kan de rettes til meg eller du kan ringe meg på: 99151398
    Lars Norberg

  • #2
    kult er det for ikke medlemer av bmfk også eller
    Tore Kvarme

    Comment


    • #3
      Flott! Kan vi som er medlemmer i klubber lengre ut i provinsene komme??
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Hei
        Vi har også indoor i Larviksområdet, i Stavernhallen.
        Alle er velkommen til å delta. Gratis for medlemmer av Larvik modellflyklubb, gjestepiloter legger i gjen kr.50.

        Indoor i Larvik er for alle ferdighetsnivåer, løs snipp og vi bedriver ikke noen form for teknisk sjåvinisme! Altså:indoor for folk flest.

        For de som har anledning i morgen så starter vi kl. 18.30 og holder på til 21.30.

        Comment


        • #5
          Gjester!

          Hei
          Joda gjester kan selvfølgelig komme. Alle er velkomne medlemer eller ikke meldemmer. Her er alle gjertlige velkomne!
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Hva kommer det til å koste?
            Run, live to fly, fly to live, aces high!
            Erlend Larssen

            Comment


            • #7
              Indoor i Bærum høres svært interessant ut. var ute en tur på Vollen idag, og fløy en ny Wild Beast. For første gang har jeg opplevd at det var litt irriterende med lang flytid. Klarte å presse ut 24 min av en 2s 1800 ma?pakke, og det begynte å bli noget kaldt på finga. Når blir det flyving..
              Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

              Comment


              • #8
                Bra tiltak, Lars!

                Jeg er med! Ring meg når det er klart for å fly!
                Mvh. Ståle
                http://www.jetsofnorway.no/

                Comment


                • #9
                  Når, hvor osv

                  Heisann
                  Skal ringe å bestille hallen i dag eller i morgen tenker jeg. Prøver å få en onsdag elle noe men det kommer ann på når hallen er ledig. Det kommer til å koste ca 50 kroner regner jeg med. Det vil bli gitt ut god informasjon om når det blir og hvor. Regner med at vi starter ganske raskt en uke eller to
                  Jeg kommer tilbake med mer beskjed senere når ting er fastsatt!
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #10
                    Vi glæææææær oss! Husk frekvenstavle, for her blir det mye depron i lufta!
                    Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                    Comment


                    • #11
                      Det er bra!

                      Utrolig morro at det er mange som liker dette! Hvis alt går som jeg drømmer om kan arrangere dette så ofte vi vil og planen min er da 2-4 ganger i måneden i løpet av vinter halvåret! Så møte opp dette blir morro!
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #12
                        Gøy..
                        Dette må jeg komme å se på

                        Comment


                        • #13
                          Tid

                          Heisann
                          Snakket med Lommedalshallen, det er den eneste muligheten vi har. Og eneste dagen vi kan leie er lørdag kveld fra klokken 1700 og utover. Regner med at dette blir datoen og at første runde blir førstkommende lørdag.Høres dette greit ut? Mer info kommer på mandag!
                          Lars Norberg

                          Comment


                          • #14
                            Vi venter i spenning, og neste lørdag er merket av på kalendern.......
                            Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                            Comment


                            • #15
                              Dato og tid er satt

                              Heisann....
                              Innendørsflygningen blir Lørdag den 11.12.2004 i Lommedalshallen.Vi har hallen fra klokken 18.00-21.00. Alle som vil komme er gjertlig velkomne!
                              Lars Norberg

                              Comment

                              Working...
                              X