Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny innendørs yak..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny innendørs yak..

    Hei hei,
    villebare vise frem min nye stolthet
    Attached Files
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

  • #2
    var da en svært så søt liten duppedings som satt i nesa på den da...
    Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

    Comment


    • #3
      Originally posted by widowmaker
      var da en svært så søt liten duppedings som satt i nesa på den da...
      Skam deg! Her poster karen bilder av den siste kreasjonen sin (flott bygg! ), og det eneste som imponerer deg er det som er KJØPT??!!
      Bygger bedre enn jeg flyr...
      ARF? Nei takk!

      Comment


      • #4
        stilig fly. hvor får man tak i tegnnger, og evt depron plater til slike bygg?
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

        Comment


        • #5
          Neida Kråka; widowmaker er nok mest bare misunnelig siden han trenger en sånn liiten AXI i nesa til en Edge han har stående
          Ser at flypilot har brukt skikkelig O-ring til propellfestet, noe flere av oss burde gjøre istf å stole på noen gamle strikk vi finner i en skuff!
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment


          • #6
            Trur nesten joo er synsk jeg...... Ligner mistenklig på den minste axi'n det der, og en sånn hadde jeg trengt i min doning. Og ja, fint bygg! Depron og UHU i skjønn forening.
            Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

            Comment


            • #7
              Hehe, ser at noen kanskje får en liten tåre i øyekroken når jeg legger inn et bilde av et så nydelig stykke ingeniørkunst

              O ringen fulgte faktisk med motoren!!!....og ellers kan jeg si at den fungerer utmerket....Jeg flyr kjerra med et 800 Mah batteri og har flytid på over 20 koselige minutter med moderat flygning/hovring. Meget fornøyd med denne lille juvelen ja...

              Flyet i seg selv har samme kroppsprofil som det ST-model sin Yak har, bare mindre og med skikkelig kropp for mer riktig utseende og stivere konstruksjon. flyet veier ikke mer en 160 gram incl. batteri og flyr fantastisk.... :P
              - Håvard Glad Andreassen
              - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

              Comment


              • #8
                Høres ut som doningen gir deg mye kvalitetstid ja. Skal ut og prøvefly ny kjerre nå, med en axi 2208/34 og 3s 700 pakker. Flyet er en ROCK fra Moss Hobby, og vi glææææær oss. Deretter får vi kanskje få oss en slik liten axi og sette igang med den lillle....
                Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

                Comment


                • #9
                  Ja, da får du kose dææææ
                  - Håvard Glad Andreassen
                  - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                  Comment

                  Working...
                  X