Announcement

Collapse
No announcement yet.

spesial rc lakk som tåler fuel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spesial rc lakk som tåler fuel

    En gang for ikke lenge siden skrev noen her om en lakk som tålte fuel. jeg greier ikke å finne det igjen. Noen som har navn på lakk som tåler fuel. jeg mener som TÅLER fuel. som å legge i fuel, uten å flasse/ramle av. kom igjen. forslag belønnes med ...... Takk
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

  • #2
    ja, det sku jeg også ha vist..

    Det har jeg også prøvd å finne ut av...

    Hva med å sjekke med han karen har hos http://www.arizonaheli.com/

    E-mail: bill@arizonaheli.com

    Vet ikke om du kjenner til denne websiden?

    En i heliklubben har kjøpt canopies til Raptor 50 og 90... dem er dritt råee å se på og ikke mist meget BRA lakkert... å godt synelig i lufta

    Men koster jo seff. litt.. Mener han nevnte at pr stk kosta noe rundt ca nok 1500,- inkl frakt...
    Tommy

    Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

    Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

    Div. modell flyr.. (alt for mange)

    Comment


    • #3
      jeg har bestillt fra www.realraptors.co.uk

      disse koster £55, vi bestillte 2, kom på 1200 ca. de lakkerer jeg selv da med vanlig bil 2k lakk. får vel bruke motiv lakk sprøyta litt og kanskje, men det er noe av de billigste jeg har kommet over. trenger navn på klarlakk som er beregnet for fuel, hvis ikke så bruker jeg vanlig akryl 2k lakk, den tåler alt(bortsett fra nose landings da)
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #4
        Jeg bruker 2K klarlakk fra Glasurit eller Lessonal. Om materialet du skal lakkere på er veldig mykt kan det være smart å tilsette lakk-mykner slik at det ikke sprekker opp. Denne lakken tåler alt!

        /Tom Erik
        Tom Erik Smedal
        www.artistic3D.net
        www.photopia.no

        Comment


        • #5
          ok. takk. var ett slikt svar jeg håpet på. canopyen er støpt av glassfiber med epoxy resin, så den er nok litt bøyelig ja.
          Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
          www.airheads.no

          Comment

          Working...
          X