Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hurtiglim til Depron

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hurtiglim til Depron

    Hva slags hurtiglim og kicker kan brukes på depron ? (Type og fabrikant er ønskelig, og hvem som selger de)
    Og noen kommentarer om styrke på sammenføyningsmetode ?
    Hva hurtiglim angår.

    Birger
    Ønsker dere en god dag på feltet !
    Birger Mork

    Mine besittelser :
    Flygreier (Massevis)
    Heligreier (En Mini Titan)
    Bilgreier (Et par stk.)

  • #2
    Moss hobby fører en type ca som i nødstilfelle kan brukes på depron. den etser noe, men ikke mye. men på epp derimot er den helt genial. der bruker du den sammen med vanlig kicker, og det sitter som smurt.
    se: www.mosshobby.no
    Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

    Comment


    • #3
      5 min epoxy?
      Simen

      Why drink and drive, when you can fly so high?!

      Comment


      • #4
        Jeg bruker grønn zap ODORLESS. Viktig at det er odorless!!
        Jeg bruker også kicker, spraybox merke Flashtac. Begge deler er kjøpt på Smallsize i Oslo.
        Kicker'n er litt vass, den kan etse minimalt i noen tilfeller. Den som finnes på spruteflaske (husker ikke navnet) er ikke så sint, kan jo anbefales til de mest jålete der ute
        Har akkurat bygget en LieRider i depron, og det gikk unna på null komma null. Epoxy frarådes med mindre du er extreeeemt nøye på å bruke så lite som mulig. Blir fort mange unødige gram extra med pox etter min mening.

        Comment


        • #5
          Sjekker ut Mosshobby....
          5 Min E-Pox det er jo tungt ( er snakk om et deprom fly) og 5 min er jo ikke hurtig, rød ZAP er hurtig, mener herding innen 5-10 sek.
          Ønsker dere en god dag på feltet !
          Birger Mork

          Mine besittelser :
          Flygreier (Massevis)
          Heligreier (En Mini Titan)
          Bilgreier (Et par stk.)

          Comment

          Working...
          X