Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bare måtte ut og fly i dag. Abstinenser. *video*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare måtte ut og fly i dag. Abstinenser. *video*

    Jeg og en kamerat kjørte ut for å fly i dag. vi gæmbla på at været ville være ok der vi skullle fly og satte avgårde. Jeg med min LieRaider og han med sitt først fly, en GWS E-Starter med CD-ROM motor. Det snødde ikke da vi kom frem så vi begynte å fly med en gang. Først tok jeg en kort tur med min LR. Det var vanskelig å se dette flyet på grunn av lysforholda. Det var helt kamuflert når buken var mot meg. Følte ikke at jeg hadde full kontroll hele tiden så jeg tok det rolig. Bakken var vanskelig å se fordi det ikke var særlig til skygge under flyet. Uansett gøy. Første flytur på over en måned på grunn av drittvær!

    Etter at jeg hadde flydd litt med LR så tok jeg jomfruturen med E-Starteren hans. Jeg skulle bare trimme og teste det før han prøvde å fly for første gang. Da jeg kastet flyet fløy det bare rett ut av hånda mi og fortsatte uten at jeg behøvde røre stikkene i det hele tatt. Genialt! Det fløy pent og rolig så jeg landa ASAP. Desverre var det ikke nok minne på kameraet til mer av E-Starteren enn turen min. Han fløy helt fint selv om han bare har fløyet på Reflex XTR hjemme hos meg før. Ingen problemer i det hele tatt. Jeg syns dette er et veldig bra nybegynnerfly.


    Last ned og spill av fra harddisken:

    http://www.enrarot.net/videos/lier01.wmv

    http://www.enrarot.net/videos/e-starter02.wmv

  • #2
    Jeg greier ikke å laste de ned...

    Comment


    • #3
      Hva skjer? Det fungerer fint for meg når jeg prøver, og for andre som har lastet ned.

      Comment


      • #4
        Bra det funka! Jeg hadde en E-Starter under armen da jeg jobba på Svalbard for noen uker siden og bygde den ferdig for en kompis der oppe... Satset på at det vil duge å lære seg på! Kanskje jeg hadde rett
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #5
          Jeg hadde ikke noe problem med og laste de ned......
          Den Lr"n var forresten ganske så stilig, hvilken motor er det som sitter i den?
          Mvh: Colibri!

          Comment


          • #6
            Det sitter en hjemmelaget CD-ROM motor i den. Bilde under.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Det kommer opp en feilmelding hvor det står at det er utilgjengelig...

              Comment


              • #8
                Nå tror jeg jeg vet hva som er galt. Av en eller annen grunn ble ikke hele filen lasts opp. Nå skal hele lier01.wmv være der.

                Comment


                • #9
                  Det må vere noe rart med dataen min...

                  Comment


                  • #10
                    Jeg prøvde å laste den ned nå og det er noe feil med fila. Den stopper etter 18 sekunder. Jeg skal laste den opp på nytt...

                    Comment


                    • #11
                      Kan dessverre ikke laste de ned.
                      Gert Hildrestrand.
                      Limets Venner.
                      Valdres Flyklubb Modell

                      Famous last words? Hey watch this!

                      Comment


                      • #12
                        Funker ikke her hell nei
                        Simen

                        Why drink and drive, when you can fly so high?!

                        Comment

                        Working...
                        X