Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rock

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rock

    Fortsetter diskusjonen om Rock her, for der vi diskuterte det før var det egerntlig en diskusjon for artikkelen.



    Da var Rock'en fløyet igjen ja. Gikk veeeldig mye bedre denne gangen Ingen deler falt av og ingen skadelige møter med bakken.

    Flyet gikk overraskende fort, og jeg gjør regning med at jeg trenger en god del trening før jeg starter å fly i den trange hagen eller haller. Må også stille inn flyet litt mer, for den gjore ltt opprørske ting iblant.

    Tror forresten jeg fikk to glitch på den først flyturen. Er dette noe man kan noe for eller kan gjøre noe mot? Eller rett og slett leve med?

    Forresten et ypperlig fly som tåler litt vind, med den farten.
    Simen

    Why drink and drive, when you can fly so high?!

  • #2
    Flott å høre at det gikk bedre nå Simen! Jeg vil ha Rock jeg og! Metallica er vel rock så det holder men alikevel..

    Angående glitching..
    -Er antennen lagt inntil andre ledninger?
    -Eller inntil karbon?
    -brudd i antennen?

    Lykke til med hovring i stua
    Run, live to fly, fly to live, aces high!
    Erlend Larssen

    Comment


    • #3
      Høres bra ut dette...
      Er han like gal som meg da?? Jeg flydde Vertigo i stua... ikke så veldig vellykket akkurat, men den hang da der i 10 sek... Men ingenting ble ødelagt

      Comment


      • #4
        Jeg har 75% Vertigo og ser fram til å prøve den i stua (etter ett år med øving)

        EDIT: En ting du bør teste ut er å se hva minimalhastigheten er (i lufta). Se om du ka fly i små sirkler sakte og ikke så veldig høyt. Klarer du det er den sikkert grei å fly inne
        Run, live to fly, fly to live, aces high!
        Erlend Larssen

        Comment


        • #5
          Ikke ver redd for å fly inne! Det verste som kan skje med flyet er at det går i en vegg, gulv, tak. Ofte kan du reparer det på plassen. Første gang jeg prøvde indoor var det med en hjemmelaget 3DX og børstemotor. Gikk helt fint!

          PS. Selv synes jeg det er lettere å fly acro/3D fly inne enn slowflyere som GWS TM. Acro flyene kan ta mye bråere svinger enn TMen og det blir lettere å ungå veggene!

          Ta deg en tur! Lykke Til!
          Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
          er der ingen der kender dem.

          Comment


          • #6
            -Antenna er helt ny, så den burde ike ha noen brudd, men kan jo selvfølgelig hende.
            -Ingen karbonstenger
            -Andre ledninger kan hende. At den krysser servoledning ved et punkt. Skal sjekke ut dette, og isåfall prøve å fikse det.

            Å fly i stua, tror jeg det ikke blir noe av før jeg er 150% sikker på hovring...... , og da i egen leilighet/hus . Hehe, får se på det, men ikke i nærheten enda.

            Minimalhastigheten er faktisk ganske bra. Men jeg må få stilt inn litt bedre før det lir like bra hver gang. Høyderoret (som brakk) ser ikke ut, og skaper derfor litt problemer for resten av flyet av og til. Får håpe bare at det blir flere dager som er vindstille, eller tilnærmet lik vindstille.

            Jeg får bare bli vant med flyet og trimme det inn så får vi se hvordan det går. Får holde dere underrettet da...
            Simen

            Why drink and drive, when you can fly so high?!

            Comment

            Working...
            X