Announcement

Collapse
No announcement yet.

Råd ang valg av fly?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Råd ang valg av fly?

    Har tittet litt på en motorseiler på eBay og lurte på om noen som har litt bedre greie på dette kan si hva de synes. Har lyst på en motorseiler for nybegynnere og har funnet dette. Noen som tror det kan brukes ?

    Error Page | eBay


  • #2
    Seilfly

    Det ser helt ok ut, men jeg tror du ville hatt mye mere glede av et seilfly med balanse ror. Høyde/sideror blir fort kjedelig.

    Jeg flyr selv elektro seiler dvs hotliner. Har tidligere hatt diverse elektro seilfly.

    Det finnes utrolig mye bra seilfly på markede, det gjelder bare å finne noe som passer til sin personlige fly stil
    Damn these things are hard to fly!

    Comment


    • #3
      Noen tips på modeller til anstendig pris for en som allerede bruker for mye tid på rc ?

      Comment


      • #4
        Kanskje prøve en Variant Reichard Modelsport Griffin er forhandler av den her i landet. Den finnes i 3 forskjellige versjoner. Alt fra termik til hotliner. Det siste er det som er morro etter min mening, men vi er alle forskjellige. Selv flyr jeg en Bonito fra multiplex i cirka samme størrelse som varianten. Det er kun størrelsen de har til felles, har STOR motor og der til passende batteri på 12 celler. Det går unna

        Happy flight
        Damn these things are hard to fly!

        Comment


        • #5
          Takker.
          Kjenner Griffin, kjøpte nylig et ornithopter derfra så han handler jeg gjerne hos.

          Comment

          Working...
          X