Announcement

Collapse
No announcement yet.

Potte til Rappi 90.. hatori eller C. Youngblood?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Potte til Rappi 90.. hatori eller C. Youngblood?

    Lurte på om det er store/store forskjeller på valg av potte til OS91-C-Spec eller OS91-C-Spec PS utgaven?

    Mellom disse to modellene: Hatori (usikker på produkter nr) og Curtis Youngblood / Muscle Pipe II ?

    Grunnen til at jeg spør, er at de fleste tilfeldig jeg har fått flere tilbud om pent/strøken Raptor 90std til salgs (etter annonse om ønskes kjøpt) , så sitter det flest Hatori potter på dem..

    Kun bare en som hadde den Muscle Pipe II til nå...

    Snakket med en som fortalte at youngblood bråkte litt mer enn Hatori gjorde og han likte Hatori bedre.....
    To i klubben har da den Muscle Pipe II på sin Raptor 90..
    Tommy

    Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

    Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

    Div. modell flyr.. (alt for mange)

  • #2
    Dem jeg har snakket med ville valgt Curtis sine potter. Nesten ingen som velger hatori nå som Curtis sine potter har kommet... Virker på meg som at hatori er påtur ut. Men det blir bare antagelser. Hatori var vel større før. Sikkert derfor at det står så mange hatori potter rundt om kring.

    Jeg personlig har bare erfaringer med curtis potter og har ingen bemerkninger med dem. Etter at curtis pottene kom i ny version så kan en ikke klage på bråket heller. Orginale Raptor potta bråker betraktlig mye mer en hva Curtis pottene gjør i allefall.. .

    Er ikke sikkert det har så stor betydning om hva slags potte som står på helikopterene du tenker på å kjøpe. I verfall ikke hvis det er pottene som er vippepinnen til hvem du skal velge
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

    Comment


    • #3
      effektmessig er det ikke stor forskjell på de. ikke lydmessig heller. jeg bruker selv curtis potter, og liker de bedre enn hattori
      Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
      www.airheads.no

      Comment


      • #4
        Hatori er på ingen måte på vei ut, snarere tvert imot.
        Nå er det jo mange forskjellige hatori potter, det kan være relativ stor effekt forskjell på de forskjellige pottene.
        Muscle pipe II fungerer meget bra på OS 91 C spec, har selv hatt det de siste 2 årene.
        Muscle pipe II er nok den man får mest effekt med på OS 91 pr i dag.

        Men det har da ingen ting å si hvilken potte som sitter på det helikopteret du skal kjøpe, det er jo bare å bytte ut hvis du ønsker det.
        Nils Olav Moe

        Elefun
        www.artistic3d.net
        www.3dpilot.net

        Comment

        Working...
        X