Announcement

Collapse
No announcement yet.

problem med reflex xtr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problem med reflex xtr

    problemet er at jeg ikke får kontakt med radioen. Det fungerte i begynnelsen men så fikk jeg kontakt sjeldnere og sjeldnere.

    Får beskjeden : switch on your transmitter

    Dette er selvfølgelig gjort. Jeg har også koblet ledning og grensesnitt overgang i USB.

    Noen som har tips?? Er det dårlig kontakt et sted i ledningen?

    Vennligst hilsen Peter
    Cessna ARC med flottører og OS 70 surpass
    Caliber 5 med OS 50 hyper
    Futaba 9c

    www.bmfk.org

  • #2
    Vilken radio bruker du?

    Jag kan få liknande problem på min Eclipse hvis batterierne ikke er fullt laddete.

    /James
    Heli: Raptor 90STD, Fury Expert, Caliber 30, Zap 400, Caliber EP M24, Twister
    Radio: Hitec Eclipse 7

    Comment


    • #3
      Hadde ett slikt problem før jeg og, i win 200. la inn win xp, da funket alt

      Comment


      • #4
        Hadde et lignende problem. I mitt tilfelle viste det seg å være dårlige loddinger der USB - kontakten var loddet til printkortet i interfacen. Det fungerte også slik at det ble verre og verre etter hvert.

        Sverre
        Real airplanes have two wings and round engines

        Comment


        • #5
          har en hitec radio.. skal prøve det med fult oppladet batteri.

          skjønte ikke helt det med loddingen, mener du overgangen ledning - interface eller overgangen interface - usb inngang?

          Takk for tips!!!

          peter
          Cessna ARC med flottører og OS 70 surpass
          Caliber 5 med OS 50 hyper
          Futaba 9c

          www.bmfk.org

          Comment


          • #6
            Overgangen interface - usb inngang. Forøvrig brukte jeg også Hitec-radio på simulatoren en stund og hadde fremdeles litt problemer enkelte ganger selv etter reparasjon av interface. Etter at jeg byttet radio ( til Simprop ) har det ikke vært problemer en eneste gang.

            Sverre
            Real airplanes have two wings and round engines

            Comment

            Working...
            X