Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini funtana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mini funtana

    Var en tur ute på isen på fredag, og skulle prøvefly min nye Mini Funtana for første gang. Jeg har en Berner sennen hund som jeg har prøvd å lære å holde seg unna flyene mine.. Det gjorde hun også denne gangen, og flygingen gikk riktig så flott til tross for sterk vind. Plutselig kjenner jeg at senderen er på vei ut av henda mine, og får se den Jæ*** bikkja henger i antenna mi.. Det var slutten for min Mini funtana, og mitt vennskap med "Nikita"

    Mvh Tommy

  • #2
    Virkelig synd med flyet men det er det jeg alltid har sagt, stol aldri på en hund
    Hvilket motor/batterioppsett hadde du i flyet? Går det å reparere eller kjøper du evt. ny?

    Comment


    • #3
      Hunden er menneskets beste venn

      Comment


      • #4
        Originally posted by Samsung
        Virkelig synd med flyet men det er det jeg alltid har sagt, stol aldri på en hund
        Hvilket motor/batterioppsett hadde du i flyet? Går det å reparere eller kjøper du evt. ny?
        Jeg brukte en typhoon 15, og Apogee 2080 3s på dette, men jeg ville nok brukt orginaloppsettet hvis jeg ikke hadde hatt denne motoren liggende. Regner med at jeg kjøper ny kowling, og kropp i fra Small Size da de fører komplett delelager.. Dette koster ca 600kr.

        Comment


        • #5
          Originally posted by astro
          Hunden er menneskets beste venn
          Hva slags VENN gjør noe sånt?! Bortsett fra noen av kameratene mine som syntes det er skikkelig festelig å prøve å kaste snøball på det som flyr der oppe De treffer aldri da, og når jeg lander dropper de det... De vil nok egentlig ikke treffe, bare ha litt å gjøre mens jeg flyr
          Simen

          Why drink and drive, when you can fly so high?!

          Comment


          • #6
            Appropo snøball... Slik døde min 4. (eller var det 5.?) Vertigo...

            Comment


            • #7
              Det skal ikke så mye til før et av mine kan dø på den måten, det er jo elektro fly.... OG jeg har ikke sett noe sted hvor det står "Can handle hit by snowball" Hehe... Selvfølgelig kan jeg jo bare fly litt unna, og det gjør jeg, men er så morro å se kameratene blir sure når jeg stikker av på en ny måte hver gang Da er det like før jeg kræsjer fordi de BOMMER
              Simen

              Why drink and drive, when you can fly so high?!

              Comment

              Working...
              X