Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har bestilt helikopter fra www.helihobby.com?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har bestilt helikopter fra www.helihobby.com?????

    hei

    har kanksje tenkt å bestille meg et raptor 30 v2 helikopter fra helihobby.com. Fordi der koster det bare 850 dollar som er ca 5200 for komplett sett med radio å alt ting. men jeg vet ikke hvor mye det kommer i frakt i tillegg og om det er trygt å bestille derfra.
    noen som har erfaring med helihobby.com???

  • #2
    du må jo betale moms i tillegg da, også kan du jo finne ca vekt å kalkulere på www.usps.com, men plutselig så er det billigere med ett kit fra f.eks xmode.no, helizone.no, eller elefun.net , pluss at da er det lett og greit med radio og sånn, da amerikansk radio utsyr ikke er lovlig i norge pga at det går på 72 mhz båndet, og ikke 35 mhz som i norge. dvs at mottakeren og sendermodulen fra usa bare er å kaste, nytt i rett frekvens er jo ikke gratis det heller. dessuten så slipper du å bygge om radioen fra mode 1 til mode 2 hvis du kjøper her i landet da
    Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
    www.airheads.no

    Comment


    • #3
      Må bare si meg enig med ThomasB nu. Kommer vel på ca. 6.600.- minst med frakt og moms og radioen du får med kan ikke brukes i Norge... Ellers er det trygt nok å handle nesten fra hvilken stor butikk som helst, men det må ha en hensikt å hente fra USA/Japan/Singapore...
      Titt på kampanjetilbudene fra Tronds hobby/Xmode som du finner under "annonsører" på forsiden av forumet her
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

      Comment


      • #4
        Eller sjekk f.eks raptor.no

        Exlex
        ____________________
        : -Exlex-
        : Thor Arne Jensen
        :::::::::::::::::::::::::::

        [Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

        Comment


        • #5
          frakt

          har et inntrykk av at om du bestiller store ting(byggesett esker) fra statene blir frakten høy i forhold til fra østen... fikk en 2 x 2 f3a model fra usa i fjor og fraktene ble nesten 2000 i forhold til 300 - 400 fra østen , nå er vel kanskje ikke heli eskene så digre men ...vær obs
          Rune Gjelsnes
          Vikersund
          92624841

          Comment


          • #6
            Hei.
            Jeg bestilte en Hirobo Sceadu 50 derfra. På fraktkalfulatoren deres regna de frakt til Norge på ca 25 dollar. Fikk senere samme dag mail om at frakt kom på 65 dollar, og at de allerede hadde belastet meg for 65 dollar i frakt plus heliens pris. Vel... med moms og det hele sparte jeg alt i alt 40 kroner. Og så må det vel sies at det er lettere å reklamere på en vare som er kjøpt i Norge kontra USA.
            Jeg kommer sikkert til å bestille flere ganger fra helihobby fordi de har mye bra som ikke er lett å få tak i her hjemme. så var leveringen veldig rask (rundt 9 dager). Men når det gjelder pris, så er jeg ikke i tvil om at jeg handler det meste fra norske nettbutikker.
            Hans Idar Haldorsen
            Alta

            Sceadu Evo 50
            T-Rex 450 SE
            E-starter
            U Can Do 3D Elektro
            Great Planes Revolver 50

            Comment


            • #7
              takk for alle svar trur kanksje jeg kjøper fra xmode i steden

              Comment

              Working...
              X