Announcement

Collapse
No announcement yet.

lys på ready

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lys på ready

    har tenkt til å sette inn en lanterne på hver sin side av vingen. Problemet er at jeg har limt sammen vingene. Er det mulig å trekke gjennom en ledning selv om vingene er limt sammen??

  • #2
    Ja det er det

    Hei
    Jeg gjorde det på min kjære ready! I forkant av vingen er det hult! Trekk ledningene igjennom her og borr et lite hull i forkant midt på vingen. Fra dette hullet kan du hente ut ledningene!
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Gjorde det i dag.. funker veldig bra..Takk for svar

      Comment


      • #4
        Hei Java

        Jeg har nettopp skaffet meg en Ready selv og kunne tenkt meg lys i den.
        Hva slags lyskilder brukte du? Eget batteri?

        Cessnaknuseren
        Cessnaknuseren
        Bjørn Sandbæk

        Dæ går litt mindre lim nå.

        Comment


        • #5
          Hei cessnaknusern

          Jeg fant et lys sett for Wing Dragon inne på elefun.net
          Loddet ut dioden og satte på ledninger. Batteriene som fulgte med, varer ikke så veldig lenge så jeg har tenkt til å bruke 2 stk AAA batterier.
          Kan legge ut noen bilder Har også montert en strobe light på halefinnen.

          Comment


          • #6
            martinsen hobby selger spesial dioder til bruk på fly. meget lyssterke. pent utstyr
            Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
            www.airheads.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by Java
              Jeg fant et lys sett for Wing Dragon inne på elefun.net
              Loddet ut dioden og satte på ledninger. Batteriene som fulgte med, varer ikke så veldig lenge så jeg har tenkt til å bruke 2 stk AAA batterier.
              Kan legge ut noen bilder Har også montert en strobe light på halefinnen.
              Ser gjærne bilder.
              Har du bryter i flyet som kan slås av og på med radioen, eller må lysene slås på før takeoff?

              Cessnaknuseren
              Cessnaknuseren
              Bjørn Sandbæk

              Dæ går litt mindre lim nå.

              Comment


              • #8
                Sånn som det er nå, må jeg slå på før take off og det er vel det greieste syns nå jeg

                Comment


                • #9
                  Lys

                  Jeg brukte maglite reflektorer med diodepærer som landingslys i vingene! Skal bygge om til flashlight i vingetuppene nå! Fargede dioder var det jeg hadde før og er ikke å anbefale, er alt for lite lys i dem når man kommer på avstand. Kan også litt med at mine blinket og da:P
                  Lars Norberg

                  Comment

                  Working...
                  X