Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger anbefalning til acro fly for 40 motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger anbefalning til acro fly for 40 motor

    Har en sc.40 liggende og tenkte å kjøpe ett fly til den som jeg kan trene acro med. Det bør være billig da jeg sikkert kommer til å kræsje det under trening på div ting. også bør det kunne gjøre en del ting men trenger ikke være av den heftigste 3d typen. og det bør slvfølgelig være nogenlunde lett flydd. noen som har anbefalning. har tenkt litt på den JP Prangster EPP hos elefun.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Hei,

    hva med Oyua fra Elefun - rimelig og flyr bra. Passer bra med en SC 40 også...

    mvh
    OJ
    The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

    Comment


    • #3
      ja den ser intresant ut den. får jo også kjøpt vinge til den som reservedel . det kan jo være en fordel.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Veldig bra at man kan få kjøpt reservedeler...

        vært nødt til å kjøpe vinge, cowling og canopy jeg....

        OJ
        The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

        Comment


        • #5
          Synd ikke motoren din var hakket større.
          Jeg er veldig svak for Fliton Extra 330 Freestyle. Synes den er noe av det fineste jeg har sett i den størrelsen.
          Karbonrør, innstikksvinger, tilgang til servoer/batterier fra canopy siden etc etc er ikke hverdagskost på slike
          Flykameraten har en i bestilling, så får anledning til og teste den. Bare Ken Bates får den inn.
          Er oppsatt for 40-60 totakt, men er redd den blir særdeles lite morsom med 40.
          http://www.celtic-griffin.com/model.php?id=131
          404 Not Found
          mvh MM

          Comment


          • #6
            hei har tenkt en del på sånn extra300 type fly. og hva med disse fra vmar de er i hvertfall billige.Cap 231 EX og Arrow. vet vmar ikke har det beste ryktet men jeg regner med dette ikke blir ett fly som varer så lenge. hadde lenge lyst på funtastic3d fra protech. men så en som landet med ett i helga og han fikk en liten vipp i vinden slik at vingen såvidt tok nedi da han landet og det endte med knekt kropp så jeg må ha noe som tåler litt mere i hvertfall hehe
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment

            Working...
            X