Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri FAQ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri FAQ

    Dumpet borti navnet Isidor Buchmann ett eller annet sted på internett i forbindelse med noe batteri greier.
    Da jeg søkte litt etter navnet dukket det opp en bråte med bøker og artikler om batterier.
    Det viser seg også at mannen er grunnlegger av Cadex Electronics Inc. som driver med batterier, ladere, analysatorer osv. og har studert batterier i årevis

    Jeg fant en faq om batterier som jeg tror mange kan ha både nytte og intresse av å lese.
    http://www.buchmann.ca/faq.asp

  • #2
    Joda, den beskriver da endel av det tekniske rundt batterier. Men den er begrenset til det som vanligvis kalles "industriell applikasjon", dvs. der man tror en håndholdt drill er en ekstrem påkjenning for batteriene.

    Vil du lese om batterier for vår bruk ta en titt på denne istedet: Electric Flight - RC Groups

    Du vil også finne masse god info om batterier på Best RC Battery Pack,Best RC Car Battery,Lipo NIMH NICD RC Battery. , men vær klar over at Red Scholefield er noe konservativ med tanke på ekstrem bruk av batterier, samt "voodoo"-teknologi som zapping etc.

    Den nye teknologien, Lithium-Polymer, er i så rivende utvikling at nesten uansett hvor du leter på nettet så vil du bare finne utdatert informasjon.
    Anders Valland
    Trondheim

    Comment

    Working...
    X